سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برقراری نظم وامنیت نوروزی با به کارگیری بیش از ۷ هزار نیروی پلیس

فرمانده انتظامی مازندران از به کارگیری بیش از ۷ هزار نیروی پلیس در راستای برقراری نظم وامنیت نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در  برنامه تلویزیونی سفر بخیر گفت: در راستای برقراری نظم وامنیت نوروزی از به کارگیری بیش از ۷ هزار نیروی پلیس در این استان خبر داد.

وی افزود: برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان مازندران در حوزه‌های مختلف اجرایی شامل ترافیکی– انتظامی – امنیتی- فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی و پیش بینی شده است و پلیس با آمادگی ۱۰۰ درصدی آماده استقبال از مهمانان ومسافران نوروزی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه این استان در ایام تعطیلات نوروز به عنوان مبداء- مقصد و معبر سفر‌های نوروزی است، گفت: تمهیدات و تدابیر ویژه برای برقراری نظم وامنیت استان پیش بینی شده است.

سردار میرفیضی به اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در راستای آگاهسازی، اطلاع رسانی و ارتقاء احساس امنیت در جامعه اشاره کرد و افزود: تولیدات چاپی با مضامین هشداری پلیس، راه اندازی ایستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی پلیس در سطح شهر‌ها، تئاتر درمانی در سواحل و همکاری با گروه‌های تبلیغی بقیه الله از جمله این فعالیت‌ها است.

نبیان معاون عمرانی استاندار نیز در این برنامه با اشاره به اینکه در ۲۷ اسفندماه بیش از یک میلیون و ۷۹۳ هزار تردد در سطح استان به ثبت رسید، گفت: با توجه به رشد ۱۲ درصدی تردد نسبت به روز قبل، استان مازندران از نظر تردد در رتبه چهارم کشور قرار دارد.

انتهای پیام/آ

شروع برنامه تلویزیون سفر بخیر در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.