آرش ترکمان، مدیر پایانه مسافربری غرب تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: گشتهای تعزیرات برای رسیدگی به تخلفات افراد خاطی در ترمینال غرب تهران مستقر شده است و در صورت وجود هرگونه شکایتی از سوی مسافران، گشتهای تعزیرات در محل به شکایات مردمی رسیدگی خواهند کرد و در صورت احراز تخلف حکم صادر میکنند.
وی با اشاره به عرضه آب غیر بهداشتی در یکی از غرفههای واقع در ترمینال غرب افزود: با احراز تخلف غرفهای در ترمینال غرب مبنی بر فروش و عرضه آب غیربهداشتی سریعا گشتهای تعزیرات با این غرفه برخورد کرده و اقدامات قانونی را برای جلوگیری از فعالیت آن انجام دادند.
مدیر پایانه مسافربری غرب تهران تصریح کرد: چنانچه مسافران از تعاونیهای ترمینالها شکایتی داشته باشند، میتوانند از طریق شماره 141 آن را اعلام کنند تا به شکایات آنها رسیدگی شود.
ترکمان در پایان گفت: یک هزار و 700 اتوبوس در روز دوشنبه(28 اسفندماه) به اقصی نقاط کشور برای جابجایی مسافران نوروزی اعزام شدند.
انتهای پیام/
ما خانوادگی ۶ نفر با اتوبوس مشگین شهر تعاونی ۹ روز ۲۷ اسفند به تهران آمدیم وتهیه بلیط و مبلغ و همه چیز خیلی خوب بود .
اما موقع برگشت تاریخ ۴ فروردین از طریق اینتر نت (علی بابا)بلیط تهران به مشگین شهر جستجوکردیم بلیط ظرفیتش پر بود .یکی از فامیلها روز بعد در بیمارستان شیفت بود باید میرفت با دو نفر بعد از ظهر رفت ترمینال از هر کدام بیرون از ترمینال ۲۰۰ هزار تومان گرفتند و سوار کردند .ما تعجب کردیم
چطور ممکن است از تمام ظرفیت پر باشد ولی ظرفیت زیادی در بازار سیاه باشد ؟این یک دزدی ،فساد ،ظلم ،بی عدالتی آشکار است .به داد مردم برسید .