عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پایانه‌ جدید‌ شرق با 90 درصد اجرا به اطراف پارک سرخه ‌‌حصار منتقل می‌شود، گفت: این کار به دلیل بدهی به پیمانکار‌ عقب افتاده است.

ترمینال شرق به اطراف پارک سرخه‌ حصار‌ می‌رود/ 45 هزار میلیارد تومان پروژه ناتمام در شهرداری‌محمد‌ علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سرانجام انتقال 2 ترمینال‌ مسافربری‌ شرق و غرب اظهار کرد: در حال حاضر انتقال ترمینال‌ غرب‌ در اولویت‌ نیست‌ و اولویت‌ ما انتقال ترمینال‌ شرق است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با بیان اینکه ترمینال‌ شرق‌ به محلی در اطراف‌ پارک جنگلی سرخه‌ حصار‌ منتقل می‌شود، گفت: این کار از نظر اجرایی‌ 90 درصد پیشروی‌ داشته و کارهای ساختمانی آن انجام شده است،اما از نظر مالی تنها 75 درصد کارها انجام شده است.

علیخانی‌ با بیان اینکه این پروژه‌ 25 میلیارد تومان هزینه دارد‌ و از نظر‌ مالی دچار‌ عقب‌ ماندگی‌ است، علت آن را بدهی به پیمانکار برشمرد و اظهار کرد: ما از شهرداری درخواست کرده‌ایم تا مسئله ساخت و انتقال این ترمینال‌ تسریع شود و هر چه سریع‌تر به محل پیش‌بینی شده در اطراف پارک سرخه‌ حصار منتقل شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با اشاره به اعلام معاونت برنامه‌ریزی شهرداری‌ در خصوص پروژه‌های نیمه کاره، گفت: بر این اساس در حال حاضر 45 هزار میلیارد پروژه‌ نیمه‌ تمام روی دست شهرداری مانده است‌.

وی تصریح کرد: امیدواریم اکنون که در فصل‌ بودجه هستیم‌، پروژه‌ها به شکل صحیحی‌ اولویت‌بندی شوند‌.

علیخانی‌ در پایان با اشاره به توقف‌ پروژه زیرگذر‌ گیشا‌ گفت: مشکل آن تأمین مالی بود و تا آنجا که من اطلاع دارم، پیمانکار آن مشخص شده و اگر به مشکل برنخورده‌ باشد، فعالیت آن به زودی شروع می‌شود.

انتهای پیام/

انتقال ترمینال شرق به اطراف پارک سرخه‌ حصار‌ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
عجب