سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۶ پایگاه راهداری در جاده‌های استان بوشهر مستقر شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در اجرای طرح نوروزی ۳۰ پایگاه سیار و ۱۶ پایگاه ثابت در جاده‌های این استان مستقر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حمیدرضا علم روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در اجرای این طرح ۳۶۰ راهدار در قالب سه شیفت در جاده‌های استان به مردم خدمات رسانی می‌کنند که فعالیت آن‌ها در قالب طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه جاری آغاز شده و تا ۱۷ فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی اضافه کرد: ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در جاده‌های استان بوشهر مستقر و سه اکیپ نیز برای نصب علائم و خط کشی محور‌ها فعالیت می‌کنند.

علم با اشاره به اینکه ۳۰۰ دستگاه اتوبوس بین شهری مسافران را در تعطیلات نوروزی جابه‌جا می‌کنند، گفت: در محور‌هایی که تقاضای مسافرت بیشتر است، ظرفیت ناوگان مسافربری افزایش یافته است.

وی با اشاره به نصب دوربین هوشمند کنترل سرعت در محور ساحلی دیر به بوشهر افزود: هفت دوربین هوشمند کنترل سرعت در محور ساحلی دیر به بوشهر در طول بیش از ۱۹۰ کیلومتر نصب شده است.

علم یادآور شد: ۹۰ درصد محور‌های اصلی استان بوشهر به دوربین هوشمند کنترل سرعت مجهز است.

وی افزود: تاکنون ۵۱ دوربین در محور‌های استان بوشهر نصب شده و محور‌های برازجان به اهرم و سیراف به جم نیز بزودی به دوربین هوشمند کنترل سرعت و تخلفات مجهز می‌شود.

انتهای پیام/م

۳۰ پایگاه سیار و ۱۶ پایگاه ثابت در جاده‌های استان بوشهر مستقر شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.