سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی جدید در اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی جدید در اردبیل خبر داد و گفت: با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و نیز تعامل دستگاه‌های اجرایی زمینه اشتغال برای ۶ هزار بیکار در سطح استان فراهم می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهمن حسین‌زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان اظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده و با ایجاد زیرساخت‌های مناسب اشتغال و تولید و نیز استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی استان اشتغال‌زایی برای 6 هزار نفر در استان انتظار می‌رود.

وی افزود: توسعه آموزش‌های مهارتی و اهمیت به مشاغل خانگی از دیگر برنامه‌هایی است که در همین راستا در دستور کار قرار گرفته که نیاز است از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز استفاده شود و برای تحقق اهداف مورد نظر احیای نظام استاد شاگردی با رویکرد ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال مولد و پایدار نیازمند توجه و اهتمام ویژه است.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: مهم‌ترین مشکلات بیکاری است که به همین دلیل تمامی دستگاه‌های اجرایی و مسئولان و متولیان مربوطه موظف هستند در این راستا با ما نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشند تا بتوانیم شاهد حل مشکلات باشیم.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: واحدهای صنفی استان نیازمند احیای رویکرد نظام استاد شاگردی هستند که به همین منظور در این زمینه نیازمند برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند هستیم تا بتوانیم مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

سیدحامد عاملی افزود: سال آینده بحث اشتغال یکی از محوری‌ترین برنامه‌های ما خواهد بود با بررسی مشکلات و مسائل مربوطه سعی بر این است که بتوانیم در راستای حل مشکلات واحدهای صنفی گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/س

 

ایجاد اشتغال برای بیکاران اردبیلی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.