سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام بزرگ سپاه فتح برای جشن ازدواج آسان 100 زوج جوان

جشن ازدواج آسان 100 زوج بسیجی به همت معاونت فرهنگی بسیج سازندگی سپاه فتح و اهدای 100 جهیزیه به آن ها ، در یاسوج برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ مراسم جشن ازدواج آسان 100 زوج بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور  
فرمانده سپاه فتح استان ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و تعدادی از فرماندهان نواحی مقاومت بسیج تابعه سپاه فتح استان در سینما انقلاب یاسوج برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارزش جهیزیه ای که پیش بینی شده است حدود 8 میلیون تومان است که 3 میلیون را زوجین پرداخت کرده اند و بقیه را از طریق ظرفیت خدمات رسان سپاه و بسیج و همچنین با مشارکت خیرین مهیا کردیم و خدا را شکر می کنیم که امروز موفق شدیم 100 زوج جوان را در این برنامه شرکت دهیم و این جهیزیه را برای آن ها تهیه کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان نیز گفت: تجملات مراسم عروسی ، چه قبل از آن و چه بعد از آن، باعث می شود خانواده ها تا چندین سال بدهی ناشی از مخارج عروسی را نتوانند پرداخت کنند.

حجت الاسلام حسینی صدر بیان کرد: اسراف در عروسی ها و غذاها و سفره هایی که باعث اسراف می شوند ، از موانعی هستند که بر سر راه ازدواج جوانان هستند.

معاون فرهنگی بسیج سازندگی سپاه فتح نیز گفت: به زوج های جوانی که در این برنامه حضور داشتند علاوه بر جهیزیه که شامل اقلام مهم زندگی از جمله یخچال و فریزر، جاروبرقی، فرش، اجاق گاز،بخاری، ماشین لباس شویی دوقلو، اتو، تلویزیون LED، پنکه، سرویس قابلمه، سرویس چینی 52 پارچه و کالای خواب بود و بسته فرهنگی بود.

ساداتی محتویات بسته فرهنگی را یک جلد قرآن، سجاده، مفاتیح الجنان، کتاب، چادر نماز، کیف خرید بود.

وی افزود: در این مراسم یک میثاق نامه نیز قرائت شد و به امضای حاضرین رسید که بخشی از آن به این شرح است:

خدایا ما را یاری ده تا در قشنگ ترین روز دنیا،آغاز کنیم زندگی را و با هم یکی شدن را، پرواز دهیم پیوستگی را همچون دو پروانه و یک پیله،پیله ای به نام زندگی.

 انتهای پیام/غ

100 جهیزیه به ارزش 8 میلیارد ریال به زوج های جوان اهدا شد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.