سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موهبتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

انتشار ۴۸۰۰ میلیارد تومان اسناد خزانه برای پرداخت بدهی‌های بیمه سلامت

مدیر عامل بیمه سلامت گفت: بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اسناد خزانه با هدف پرداخت بدهی‌های بیمه سلامت منتشر می‌شود.

طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه سلامت در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بدهی بیمه سلامت به ارائه دهندگان خدمت یکی از چالش‌هایی است که ما به آن اشاره‌ کرده‌ایم، در 6 ماهه دوم سال مبلغی به میزان 8200 میلیارد تومان بابت بدهی این سازمان پرداخت شده و این در حالی است که در 6 ماهه اول مبلغی به میزان 2450 میلیارد تومان به ارائه دهندگان خدمت پرداخت شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری وزیر بهداشت و رئیس کمیسیون بهداشت مجلس عدد قابل توجهی به بیمه سلامت تخصیص و اعتبارش طی امروز و فردا به حساب سازمان واریز می‌شود که با این پول و پیرو بخشنامه جدید، مطالبات بخش خصوصی و داروخانه‌های آن دو ماه و مطالبات پاراکلینیک، آزمایشگاه، مراکز سرپایی در حدود  3.5 تا 4 ماه پرداخت می‌شود.

مدیرعامل بیمه سلامت با اشاره به اینکه بدهی مراکز سرپایی، پاراکلینیک، آزمایشگاهی و تصویربرداری پرداخت می‌شود، افزود: خوشبختانه مطالبات داروخانه‌های ما وارد آذرماه می شود که این اتفاق خوشایندی است.

موهبتی با اشاره به اینکه با پرداخت های جدید بدهی ما به داروخانه‌ها با 3 ماه اجازه بررسی به 1.5 ماه رسیده است، عنوان کرد: با پرداخت جدید مطالبات بخش‌های سرپایی، پاراکلینیک، آزمایشگاهی و با اجازه‌ای که به بیمه سلامت برای بررسی اسناد داده شده است، طلب 4.5 ماه این مراکز با حکم قانون بودجه و با انتشار 4800 میلیارد تومان اسناد خزانه پرداخت خواهد شد.

وی یاد آور شد: پرداخت بخشی از بدهی به مراکز درمانی وبخش های خصوصی کمک می‌کند و این کار منجر به ارتقای کیفیت خدمات می‌شود.

انتهای پیام/

پرداخت بخشی از بدهی بیمه سلامت به ارائه دهنگان خدمت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.