سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان‌ نوروزی در 600 واحد آموزشی اصفهان انجام می‌شود

مسؤول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان از اسکان‌ مسافران نوروزی در 600 واحد آموزشی و 6 هزار و 500 کلاس درس در شهر اصفهان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمدرضا مرادی  امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ظرفیت اقامت شهر اصفهان در سال‌های گذشته 160 هزار مسافر بوده است.

وی افزود: بیش از 600 واحد آموزشی و 6 هزار و 500 کلاس درس در شهر اصفهان آماده اسکان‌دهی به مسافران نوروزی است و همچنین تعدادی از خوابگاه‌های دانشجویی شهر اصفهان نیز با همکاری دانشگاه اصفهان در این راستان اسکان مسافران نوروزی را تأمین می‌کنند.

مسؤول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: تعدادی از منازل شخصی مردم در شهر اصفهان نیز با هماهنگی اتحادیه مشاوران املاک و با نظارت اداره کل اماکن برای پذیرایی از گردشگران نوروزی ثبت نام کرده و  آمادگی لازم برای اسکان‌دهی به مسافران نوروزی را دارند.

وی با اشاره به ایجاد سامانه رزرو اماکن اقامتی در شهر اصفهان خاطرنشان کرد: کشیک اصناف، کشیک امدادخودرو و کشیک بیمه‌ تعیین خسارت تصادفات نیز در ایام نوروز در شهر اصفهان فعال هستند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شواری شهر ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.