سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفیر روسیه خبر داد؛

اقدامات خرابکارانه در جریان برگزاری انتخابات روسیه در خاک آمریکا

سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد رأی‌گیری برای انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در خاک آمریکا در فضایی تحریک‌آمیز صورت گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا، روز یکشنبه اعلام کرد رأی گیری برای انتخابات ریاست جمهوری روسیه در آمریکا در فضایی تحریک آمیز صورت گرفت. وی همچنین به اعمال خرابکارانه در ساختمان‌های محل برگزاری انتخابات، اشاره کرد.

آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا به اقداماتی تحریک آمیز طی برگزاری انتخابات روسیه در خاک آمریکا اشاره کرد. وی افزود «من نمی‌توانم به شما بگویم همه چیز ۱۰۰ درصد مطابق با آنچه می‌خواستیم اتفاق افتاد؛ زیرا متأسفانه اقدامات تحریک آمیزی ثبت شده است».

آنتونوف در پاسخ به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: «کسانی بودند که به نظر من متوجه نبودند این انتخابات ریاست جمهوری است و از اهمیت این موضوع مطلع نبودند که نباید مانع شرکت افراد شد و باید به هر فرد اجازه داد موضع خود را اعلام کند».

وی افزود: «ساختمان‌هایی که قرار بود در آن‌ها رأی گیری شود، در آن‌ها زباله ریخته شده بود». سفیر روسیه در آمریکا گفت: «علاوه براین، کسانی که موافقت خود را برای در دسترس قرار دادن مکان‌هایی برای رأی گیری اعلام کرده بودند، مورد تهدید قرار گرفتند. برای آن‌ها مشکل ایجاد کردند و آن‌ها وادار شدند صرفنظر کنند». آنتونوف گفت: «به نظرم این خیلی بد است. هر کشوری اصول و آزادی‌های دموکراتیک خود را دارد».

انتخابات ریاست جمهوری روسیه روز یکشنبه ۱۸ مارس در ۸۵ منطقه این کشور (در ۹۷ هزار و ۳۰۰ حوزه رأی گیری در روسیه) و ۴۰۱ حوزه رأی گیری در خارج از این کشور برگزار شد. بیش از ۱۰۰ میلیون نفر واجد شرایط رأی دادن بودند. امسال شبه جزیره کریمه و سواستوپول، دو منطقه جدید در این کشور که در پی همه پرسی سال ۲۰۱۴ به روسیه پیوستند، نیز در این انتخابات شرکت کردند.
انتهای پیام/

واکنش آناتولی آنتونوف به اقدامات تحریک‌آمیز در جریان انتخابات روسیه در آمریکا

برچسب ها: آمربکا ، روسیه ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.