سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کامل جایگاه‌های سوخت فارس در ایام نوروز/فارس سومین مصرف کننده سوخت در کشور

تمامی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه فارس در ایام نوروز آماده ارائه خدمات هستند.

امیر بنی کریمی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس به عنوان یکی از سازمان‌های خدمت رسان آمادگی و تمهیدات لازم خود را همانند تمامی سال‌های قبل برای خدمت رسانی به شهروندان و مهمانان نوروزی انجام داده است.

وی با اعلام آمادگی برای تامین بنزین مورد نیاز در سفر‌های نوروزی و اوج گیری مسافرت ها، بیان کرد: همه مخازن ذخیره بنزین به میزان کافی از سوخت برخوردارند.

بنی کریمی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۶۷ باب جایگاه‌های عرضه بنزین و نفت گاز و ۱۴۱ باب جایگاه عرضه سی - ان – جی در استان فارس فعالیت دارند، افزود: همه این جایگاه‌ها تحت نظارت و کنترل ماموران و بازرسان قرار دارد و از نظر کمی و کیفی عرضه مواد سوختی را کنترل می‌کنند.

وی ادامه داد: میزان مصرف سوخت روزانه در کلانشهر شیراز در شرایط عادی ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بنزین موتور است که پیش بینی می‌شود این میزان در ایام پایانی سال و در تعطیلات نوروزی ۱۰ درصد افزایش داشته باشد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس مصرف روزانه گاز سی - ان - جی در استان فارس را هم روزانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار متر مکعب اعلام کرد و گفت: در این زمینه آمادگی توزیع با ۲ درصد افزایش مصرف در ایام نوروز وجود دارد.

به گفته بنی کریمی بر اساس برآورد‌های انجام شده حدود ۶ تا ۷ درصد بنزین کشور در فارس توزیع و مصرف می‌شود که به نوعی استان فارس سومین مصرف کننده در سطح کشور است و این آمادگی لازم برای افزایش مصرف تا ۱۰ درصد هم در کلان شهر شیراز وجود داد، زیرا با توجه به موقعیت جغرافیایی، این استان در کریدور ارتباطی جنوب با مرکز و شمال کشور قرار گرفته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس تصریح کرد: دو گروه بازرسی از ۱۵ اسفند ۹۶ تا نیمه فروردین ۹۷ بر توزیع مواد سوختی دراستان فارس نظارت کامل دارند، این گروه‌ها به صورت ملی و استانی فعالیت می‌کنند و عملکرد عرضه کنندگان جایگاه‌های مواد سوختی را تحت کنترل و نظارت دارند.

وی درباره چگونگی پیگیری شکایت‌های مربوط به کم فروشی بنزین، اظهار داشت: هرگاه مردم با تخلفی روبرو شدند می‌توانند موضوع را با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ اطلاع دهند که به سرعت و کمتر از ۷۲ ساعت، موضوع پیگیری شده و نتیجه به شاکیان گزارش داده می‌شود.
انتهای پیام/ر

آمادگی جایگاه های سوخت فارس برای سوخت رسانی ایام نوروز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.