سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرعت عمل کارآگاهان پلیس اصفهان در دستگیری دو باند سرقت طلا

فرمانده انتظامی استان اصفهان ازدستگیری دو باند سرقت طلا در شهر اصفهان و کشف 16 کیلوگرم طلای سرقتی از آنان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مهدی معصوم‌بیگی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی  خوانسار با بیان این‌که فاصله بین سرقت تا کشف به هر میزان که نزدیک باشد امکان کشف اموال نیز بیشتر است،  اضافه کرد: با سرعت عمل کارآگاهان پلیس قبل از فروش طلاها،  7 نفر سارق دستگیر شدند که یکی از این باندها سارقان مسلح بودند.

وی با اشاره به کشف و ضبط بیش از 29 تن انواع مواد مخدر در سال جاری با تلاش مأموران انتظامی استان اصفهان و برخورد با 145 باند تهیه و توزیع مواد مخدر ، خاطر نشان کرد: امسال افزون بر 21 هزار نفر از جمله قاچاقچیان، عمده‌فروش‌ها، خرده‌فروش‌ها و معتادان متجاهر در سطح استان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در مقابله با سارقان 250 باند سرقت در سطح استان شناسائی شده و با آن‌ها برخورد شده است و بالغ بر 142 میلیارد تومان اموال مردم کشف و به آنها بازگردانده شد زیرا تأکیدات رهبر معظم انقلاب این است که علاوه بر دستگیری سارقان باید اموال مردم کشف شود.

سردار معصوم‌بیگی گفت: با توجه به نام‌گذاری سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» طرح‌های گسترده‌ای در سطح استان اصفهان اجرا شده است که در این زمینه بالغ بر 135 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف و بالغ بر چهار هزار نفر قاچاقچی کالا و ارز دستگیر شدند.

وی با اشاره به این‌که با تلاش پلیس راهنمائی و رانندگی 7 درصد تلفات فوتی کاهش داشته است، ابراز کرد: به رغم فرهنگ‌سازی در زمینه کاهش تلفات جاده‌ای در سال جاری در استان اصفهان 950 نفر  بر اثر تصادفات جان خود را از دست دادند و حدود 14 هزار و 500 نفر مصدوم و مجروح شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این‌که امنیت ما امنیت مردم‌پایه است، عنوان کرد: مردم در تولید امنیت مشارکت و همراهی مستمری با نیروهای انتظامی در سطح استان دارند.

سردار معصوم‌بیگی تأکید کرد: با رعایت قانون و مقررات آمار تصادفات و مصدومان می‌تواند کاهش یابد، تعدادی از این مصدومان قطع نخاع و قطع عضو شده و مادام‌العمر مصدوم می‌مانند.

وی  با بیان این‌که در آستانه سال نو رانندگان با رعایت قوانین رانندگی از بروز تصادفات جلوگیری کنند، گفت: بر اساس تمام استانداردهای تعریف شده اگر جاده هم ناامن باشد اما همه در دست و اختیار راننده‌ای است که باید قانون و مقررات را رعایت کند.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید  انتظامی خوانسار

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.