سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با نوروز97؛

آماده‌باش 1000 دستگاه تاکسی در مبادی ورودی شهر مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از آماده‌باش 1000 دستگاه تاکسی در مبادی ورودی شهر همزمان با نوروز97 خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید مهدی علوی‌مقدم گفت: سازمان تاکسیرانی با توجه به کثرت و افزایش سفرهای درون شهری در ایام نوروز97، ضمن آماده‌باش کلیه ناوگان طرح استقبال از بهار را در بخش‌های مختلف ناوگان تاکسیرانی به منظور ارائه خدمت بهتر و نظارت بر خدمات تهیه و اجراء می‌کند.

وی افزود: در ایام نوروز 1000 دستگاه تاکسی در مبادی ورودی شامل فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد، راه‌آهن و پایانه‌های مسافربری آماده‌باش هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: همچنین 5 شبکه بیسیم تاکسیرانی شامل شبکه‌های 133، 1829، 1830، 1800 و 1840 در این ایام به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و سرویس‌دهی به شهروندان و زائران هستند.

علوی‌مقدم گفت: تقویت خطوط اطراف حرم مطهر شامل 1000 دستگاه تاکسی معمولی و 1000 دستگاه تاکسی ون از دیگر اقدامات سازمان در ایام نوروز97 است.

وی افزود: همچنین ایجاد گشت‌های مشترک با سازمان صنعت و معدن و تجارت برای نظارت بر رعایت نرخ‌های مصوب و اعمال قانون با تخلفات احتمالی از دیگر برنامه‌های این سازمان در ایام نوروز است.

انتهای پیام// م.م

تمهیدات تاکسیرانی مشهد در نوروز97

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.