سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح اولین آزمایشگاه سیارعلوم پایه در اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ اهواز از راه اندازی اولین آزمایشگاه سیار با هدف تکمیل روند آموزش در آموزشگاه‌های محروم ناحیه خبر داد.

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش وپرورش ناحیه 1 اهواز در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هدف اصلی تأسیس پژوهشسرا ها و آزمایشگاه های مرکزی تکمیل روند آموزش در مدارس است. فرآیند آموزش در دروس علوم پایه با انجام آزمایش ومشاهده عملی نتایج علمی کامل خواهد شد ، از این رو به علت نبود امکانات لازم در مدارس، این آزمایشگاه سیار راه اندازی شده است.

وی افزود: برخی از مدیران مدارس ، دانش آموزان تحت تصدی خود را به طور مکرر به پژوهش سرا ی فارابی می آورند ، اما در مناطق کم برخوردار وروستا ها امکان آوردن دانش آموزان به پژوهش سرا فراهم نیست .

موسوی بیان داشت: براین اساس پژوهش سرای فارابی منطقه به شکل یک طرح ابتکاری وبه همت اداره آموزش وپرورش ناحیه 1 اهواز وحمایت معاونین اقدام به تهیه وتجهیز یک آزمایشگاه سیار کرده است تا با این وسیله بتواند مشکل آموزش در مدارس روستائی وحاشیه شهر را برطرف کند.

وی در پایان گفت: این طرح هر هفته برای یک آموزشگاه تا پایان سال تحصیلی 97-96 اجرا می شود در عین حال، تکمیل  تمامی آزمایشگاه های مدارس حاشیه و روستا ها نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/م

اولین آزمایشگاه سیارعلوم پایه در اهواز افتتاح شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.