سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

٧٢ کانون فرهنگی هنری مساجد در ملایر فعالیت می کنند

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ملایر گفت: ٧٢ کانون فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ براتی زاده،مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ملایر گفت: از این تعداد، ٣٥ کانون در مناطق شهری و ٣٧ کانون در روستاهای شهرستان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه امسال از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مجوزی برای تاسیس کانون‌های جدید داده نشده است، اظهار داشت: دبیرخانه کانون‌ها اخیرا اعلام کرده که مجددا مجوز تاسیس کانون جدید را خواهد داد.

براتی‌زاده با بیان اینکه بسیاری از کانون‌ها خودگردان است و هزینه‌های آنها از سوی اعضا تهیه می‌شود ابراز کرد: با این وجود کانون‌های شهرستان فعالیت خوبی دارند.

وی برگزاری کلاس‌های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی را از جمله فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد در ملایر برشمرد و ادامه داد: بیش از ٢ هزار نفر عضو کانون‌های فرهنگی هنری در ملایر هستند.

رضا براتی زاده با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد فعالیت دارند گفت: امسال نیز برای تجهیز کانون‌ها از محل اعتبارات آن مبالغی اختصاص پیدا کرد.

وی اظهار داشت: در این راستا با توجه به فعالیت و نیاز کانون‌ها تعدادی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ملایر مجهز شدند.

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ملایر اضافه کرد: در حال حاضر تعدادی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ملایر دارای کتابخانه مستقل بوده و اعضا از این کتاب‌ها استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ ش

فعالیت کانون فرهنگی هنری مساجد در ملایر

برچسب ها: مساجد ، کانون فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.