سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قناد باشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت سوریه و همپیمانانش راه حل نظامی را به عنوان اقدامی دفاعی به کار می‌گیرند

کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: اگر دشمنان و طرف‌های مقابل دولت سوریه شیوه نظامی را پیش بگیرند، به طور طبیعی دولت سوریه و همپیمانانش ناگزیر می‌شوند راه حل نظامی را به عنوان اقدامی دفاعی به کار بگیرند.

جعقر قناد باشی کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت‌وگو با خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به  مذاکرات وزاری خارجه ایران، روسیه و ترکیه برای حل بحران سوریه اظهار کرد: راه حل سیاسی آسان ترین و کم هزینه ترین راه حل، اما راه حل نظامی بسیار پرهزینه و به زیان مردم سوریه است و تجربه 6 سال گذشته نشان داده اقدامات نظامی جز کشتار حاصلی ندارد، و خسارات زیادی به مردم و دولت سوریه وارد کرده است.

کارشناس مسائل خاورمیانه تصریح کرد: اگر دشمنان و طرف های مقابل دولت سوریه شیوه نظامی را در پیش بگیرند، به طور طبیعی دولت سوریه و همپیمانانش ناگریز می‌شوند راه حل نظامی را به عنوان راه حل دفاعی به کار بگیرند.

قناد باشی با اشاره به اینکه راه حل نظامی باید به عنوان اقدام دفاعی مورد توجه قرار بگیرد: راه حل نظامی نمی تواند آنچه را که به نفع مردم و تمامیت ارضی سوریه  است محقق کند.

کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر اوضاع سوریه به سمت آرامش پیش می‌رود، اما به دلیل آنکه اسرائیلی ها از سوریه آرام احساس نگرانی می‌کنند و آرامش در این کشور را به معنای قدرتمند تر شدن  دولت سوریه می‌دانند،  بنابراین سعی کردن با اقدامات تبلیغاتی حرکت های تروریستی دوباره در سوریه آغاز بشود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات منطقه ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.