سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ارائه خدمات مشاوره با رویکرد دینی به زائران بارگاه حرم رضوی

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: ارائه خدمات رایگان مشاوره تربیتی، خانوادگی، پیش از ازدواج و ارتباط موثر ویژه ایام عید نوروز به عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را افزایش دادیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام و المسلمین مهدی حسن‎زاده، افزود: واحد مشاوره دینی حرم مطهر رضوی واقع در سر درب غربی صحن جامع رضوی در تمام ایام سال به ویژه زمان‏‌هایی که زائران بیشتری در حرم مطهر رضوی حضور دارند و خدمات مشاوره‌ای ارائه می‏دهد.

وی تصریح کرد: آسیب‌زدایی سیستم فرهنگی آستان قدس رضوی با رویکرد روانشناسی، بازآفرینی توانمندی‌های از دست رفته و شکوفا کردن استعداد‌ها و اصلاح و درمان ناهنجاری‌های روانی و حفظ و ارتقای سطح سلامت و بهداشت روان زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از مهمترین اهداف راه‌اندازی مرکز مشاوره دینی حرم مطهر است.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: واحد مرکزی مشاوره واقع در باب الهادی (ع) از دوم فروردین ماه، هر روز از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۹ میزبان خواهران و برادران خواهد بود، در مدرسه پریزاد نیز از اول فروردین تا سیزدهم، از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ فقط میزبان برادران می‏باشد.

حجت السلام و المسلمین حسن زاده افزود: ارائه خدمات مشاوره‎ای ویژه خوهران نیز افزایش داشته است و هر روز علاوه بر واحد مرکزی، در رواق حضرت زهرا (س) نیز برنامه مشاوره فردی و گروهی ویژه بانوان تدارک دیده شده که از ساعت ۸ تا نماز مغرب دایر است.

وی گفت: امسال برای اولین‏ بار از دوم فروردین ماه نیز در شبستان نهاوندی واقع در مسجد گوهرشاد مشاوره فردی ویژه برادران از ساعت ۸ صبح تا نماز مغرب دایر می‏باشد.

انتهای پیام // ف. غ

ارائه خدمات مشاوره‎ای ویژه خوهران افزایش داشته است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.