سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت شبانه روزی هلال احمر گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از فعالیت و آمادگی شبانه روزی این نهاد در ایام نوروز ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حسین احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان به آغاز طرح امداد و نجات نوروزی در گلستان اشاره کرد و گفت: این طرح از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین به مدت ۲۰ روز با استفاده از استعداد نیروی انسانی نجاتگر و امدادگر و همچنین تجهیزات و لجستیک هلال احمر برگزار می‌شود.

احمدی افزود: در این طرح از ۵۷ دستگاه وسایل نقلیه شامل آمبولانس‌های کمک دار، وانت کمک دار، یک دستگاه آرگو، یک فروند بالگرد و خودروی نجات استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: ۳۴۸۰ نفر روز از نیرو‌های جوان امدادگر، نجاتگر و داوطلب استفاده می‌کنیم و همه روزه در تمام مناطق استان به ویژه راه‌های پرترافیک و مناطق صعب العبور و کوهستانی از ۱۹۲ نفر اعضای سازمان جوانان و امدادگر و نجاتگر بهره خواهیم برد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: علاوه بر نقشی که در کنترل سوانح ترافیکی ایام نوروز بر عهده داریم باید همواره مراقب بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی نظیر سیل و زلزله هم باشیم که در این راستا نیز آمادگی کامل وجود دارد.

وی ادامه داد: شعب هلال احمر در سراسر استان در تمامی ساعات شبانه روز در آماده باش قرار دارند.

احمدی در پایان از مردم تقاضا کرد و گفت: در مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن ۱۱۲ تماس بگیرند تا نزدیکترین گروه امدادی به یاری آن‌ها بیاید.

انتهای پیام /گ/م
 

نیروهای هلال احمر گلستان شبانه روز فعالیت می کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.