مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: کارگاه تخصصی بهداشت و روان در بحران ویژه تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری کشوربا حضور ۱۲ استان کشور به میزبانی علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حسین احمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: این کارشناسان از استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، سمنان، مازندران، گیلان، فارس، گلستان، شرکت کردند.

احمدی افزود: کشورایران به ویژه استان گلستان به لحاظ حوادث طبیعی مل سیل و زلزله حادثه خیز می‌باشد و نیاز هست در صورت بروز حادثه همه استان‌ها در آمادگی کامل بتوانند به یاری استان یا منطقه حادثه‌دیده بشتابند.

وی ادامه داد: کارگاه بهداشت و روان و بهداشت محیط در شهرستان علی آباد کتول با حمایت فرماندار به مدت سه روز برگزار شد که در این کارگاه‌ها بازآموزی و هم آموزش‌های جدید به کارشناسان ارائه شد.

احمدی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها اعلام آمادگی این افراد است تا قبل از وقوع یک حادثه سناریوی آماده داشته باشند و که وقتی یک حادثه اتفاق افتد نجات، امداد، اسکان اضطراری، تغذیه انجام شود.

وی ادامه داد: همچنین آثار روانی بر روی افراد آسیب پذیر و درکنار آن بخش‌های بهداشت محیط، بهداشت روان، بهداشت آب و بهداشت تغذیه و در حقیقت بهداشت محل‌های اسکان در شرایط اسکان موقت انجام شود.

انتهای پیام /گ/ق
 
 

میزبانی گلستان  از تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری کشور

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.