سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مانور خادمیاران فرهنگی با حضور ۷۰۰ خادمیار در حرم مطهر رضوی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مناسبت‌های ویژه آستان قدس رضوی گفت: با توجه به تشرف میلیونی زائران رضوی در ایام نوروز مانور آمادگی خادمیاران فرهنگی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  حجت الاسلام و المسلمین آخوندی افزود: این مانور با حضور بیش از ۷۰۰ خادمیاران فرهنگی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

وی تصریح کرد: برپایی نماز‌های جماعت با شکوه قدمت طولانی در حرم مطهر دارد و برای این امر مهم برنامه‌‏ریزی دقیق و منسجم برای برپایی نماز جماعت باشکوه هرچه بیشتر انجام شده است.

رئیس اداره تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: دلیل برگزاری این مانور برای آمادگی بیشتر خادم‏یاران ویژه شب سال تحویل تدارک دیده شده است و، چون زمان سال تحویل ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه است، زائران زیادی برای اقامه نماز مغرب و عشاء به صورت خانوادگی به حرم مطهر رضوی مشرف می‌‏شوند.

حجت السلام و المسلمین آخوندی تصریح کرد: برپایی نماز در این زمان و با حضور زیاد زائران احتیاج به برنامه‏ریزی دقیق و آمادگی کامل خادمیاران دارد.

وی افزود: در این مانور به صورت کامل به خادمان فرهنگی موضوعِ رسیدگی به زائران سالمند، تنظیم صفوف، راهنمایی به نزدیک‏ترین مکان نماز جماعت، توجه ویژه به احکام صفوف نماز جماعت و ... توضیح داده می‏‌شود.

رئیس اداره تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: یک مانور آمادگی دیگر نیز ویژه خادمیاران فرهنگی خواهران تدارک دیده شده که یکشنبه ۲۷ اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام // ف. غ
 

مانور خادمیاران فرهنگی در حرم مطهر رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.