سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های والیبال ایران در سال ۹۷ / مردان و زنان بلندقامت و ۱۵ رویداد بین‌المللی

تیم‌های ملی والیبال مردان و زنان ایران در سال ۹۷ پانزده رویداد بین‌المللی را تجربه خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، والیبال ایران در سال 96 ، هفده رویداد بین‌المللی را تجربه کرد. تیم‌های والیبال ایران در بخش مردان و زنان و در رده‌های سنی مختلف در سال 97، پانزده نبرد بین المللی را پشت سر خواهند گذاشت تا سالی پر تورنمنت را پیش رو داشته باشند.

نبرد والیبالی‌های ایران در سال 97 با مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا که به میزبانی کشور تایلند برگزار می‌شود، آغاز خواهد شد. رقابت‌هایی که تیم ملی نوجوانان دختر ایران از 30 اردیبهشت تا ششم خرداد ماه باید در آن حضور پیدا کنند.

مسابقات قهرمانی نظامیان جهان در سال 2018 به میزبانی کشور کانادا برگزار خواهد شد که ملی‌پوشان نظامی ایران با هدایت فرهاد نفرزاده در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت. این مسابقات از 30 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و نه خرداد به پایان می‌رسد.

پس از آن لیگ ملت های والیبال همان لیگ جهانی سابق، برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال کشورمان در این مسابقات و در مرحله مقدماتی از چهارم خرداد تا 3 تیرماه درگیر این رقابت‌ها خواهد بود.

تیم ملی جوانان دختر ایران از 20 تا 27 خرداد ماه باید در کشور ویتنام به مصاف حریفان آسیایی خود بروند. جایی که مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در آن برگزار خواهد شد.

از دهم تا هفدهم تیر ماه سال 97، شهر تبریز میزبانی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان  آسیا را بر عهده خواهد داشت. و تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در این مسابقات حضور پیدا می‌کند.

رقابت‌های قهرمانی باشگاه زنان آسیا، 20 تا 27 تیر ماه در کشور قزاقستان برگزار خواهد شد. مسابقاتی که تیم والیبال بانوان پیکان با هدایت میترا شعبانیان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت و به نمایندگی از کشورمان به مصاف حریفان آسیایی خود می‌روند.

رقابت‌های قهرمانی جوانان مردان آسیا نیز در بحرین برگزار خواهد شد. شاگردان بهروز عطایی که از اواخر اسفند ماه تمرینات خود را آغاز کرده اند، 30 تیر تا ششم مرداد ماه در کشور بحرین به مصاف حریفان آسیایی خود خواهند رفت. جوانان ایران دو سال قبل در این رقابت‌‌ها نایب قهرمان شده و سهمیه مسابقات جهانی را کسب کردند.

چلنج کاپ زنان آسیا، تورنمنت بعدی والیبال ایران در سال 97 خواهد بود. این مسابقات در کشور هنگ کنگ و از 8 تا 14 مرداد ماه برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال بانوان ایران در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا در سال 2018 مانند سال 2017 در کشور میانمار برگزار خواهد شد. امسال نیز همچون سال گذشته تیم والیبال بانک سرمایه نماینده ایران در این رقابت‌هاست. بانک سرمایه سال گذشته کاپ قهرمای این مسابقات را بالای سر برد.

جام کنفدراسیون‌های مردان آسیا نیز از تاریخ 18 تا 24 مرداد ماه در کشور چین تایپه برگزار می‌شود. مسابقاتی که هنوز مشخص نیست کدام تیم به آن اعزام خواهد شد.

کشور اندونزی و شهر جاکارتا از 27 مرداد تا 11 شهریور میزبان بازی‌های آسیایی خواهد بود. والیبال ایران نیز در این مسابقات حضور دارد و مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است.

مهم ترین نبرد والیبالی برای والیبال ایران مسابقات قهرمانی مردان جهان است. رقابت‌های معتبر و مهم که همه تیم‌ها با تمام قدرت و برای کسب سکو به آن پا می‌گذارند. این رقابت‌ها در سال 2018 به میزبانی مشترک دو کشور بلغارستان و ایتالیا برگزار می‌شود. از 19 شهریور تا هشتم مهر ماه این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

24 تا 31 شهریور ماه، کشور قرقیزستان میزبان مسابقات چلنج کاپ آسیا خواهد شود. مسابقاتی که مانند جام کنفدراسیون‌ها هنوز مشخص نیست کدام تیم ملی ایران به آن اعزام خواهد شد.

جام کنفدراسیون‌های زنان آسیا از 25 شهریور تا یکم مهرماه در کشور تایلند برگزار خواهد شد و آخرین تورنمنت والیبال برای والیبال ایران به شمار می‌رود.

از اواخر مهر ماه نیز دو لیگ برتر مردان و زنان به ترتیب سی و دومین و هفدهمین دوره خود را آغاز خواهد کرد. اسفند ماه سال 97 نیز شاهد برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش خواهیم بود.

انتهای پیام/

در سال 97 چه بر والیبال ایران خواهد گذشت؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
amirhosin kazemi
۲۰:۲۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
سلام من اسپکر سرعتی زن با قد ۱۹۳ هستم والیبال خوبی دارم با پرش خیلی خیلی خوب هر وقت تست داشتید خوشحال میشم خبر بدید
مهدی
۰۱:۱۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
من قدم ۱۸۵ متولد ۸۱ والیبالم حرف نداره ، میخوام تو یکی از باشگاه های والیبال بازی کنم، ولی نمیدونم چکارکنم؟؟
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام من قدم 157است ومتولد83هستم سرویس سرعتی و قدرتی می زنم دریافت خوبی دارم م اسپیکر خوبی هستم می خواهم بدانم کجای خوزستان تست والیبال بدهم