اکبری گفت: رایزنی هایی برای برگزاری چند بازی تدارکاتی با کشورهای صاحب نام والیبال انجام شده است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پیمان اکبری مربی تیم ملی والیبال در گفتگو با رادیو درباره انتخاب بازیکنان تیم ملی اظهار کرد: کولاکوویچ و دوستانمان در کادر فنی همه بازی های لیگ برتر را زیر نظر داشتند و بعد از بررسی های خوبی که نسبت به همه تیم ها و بازیکنان انجام شد به یک جمع بندی رسیدیم. کولاکوویچ برای اردوهایی که از روز ۱۴ فروردین سال 97 آغاز می شود حدود ۳۸ نفر را دعوت کرده است و در قالب دو تیم الف و ب اردوهای آماده سازی را شروع خواهیم کرد.

اکبری در مورد بازی های تدارکاتی تیم ملی بیان کرد: صحبت هایی با کشورهای مختلف انجام شده است که منتظر جواب آنها هستیم. بعضی کشورها مانند ایتالیا، لهستان و روسیه می توانند به  افزایش آمادگی بازیکنان ما کمک کننداما لیگ های این کشورها تا اواسط اردیبهشت طول می کشد که این موضوع کمی کار ما را سخت می کند اما با وجود این مشکلات رایزنی هایی انجام شده که قبل از جام ملت های جهان با بعضی از کشورهای صاحب نام بازی های تدارکاتی داشته باشیم.

مربی تیم ملی والیبال درباره بازی فینال لیگ برتر که امروز میان بانک سرمایه و خاتم  اردکان یزد برگزار می شود گفت: من به همراه کولاکوویچ برای دیدن این بازی راهی اردکان شده ایم. بازی رفت این دو تیم با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع بانک سرمایه به پایان رسید که از نظر کیفیت بازی فوق العاده ای بود. امروز هم بازی دوم این دو تیم است اگر بانک سرمایه پیروز میدان باشد قهرمان این دوره لیگ خواهد شد و درصورت برد اردکان بازی به دور سوم کشیده می شود.

انتهای پیام/

اظهارات اکبری درباره تیم ملی والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.