سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمرین سیرالئون در کمپ تیم های ملی برگزار شد/ رقیب ایران فردا در آزادی تمرین می کند

تیم ملی فوتبال سیرالئون، نخستین تمرین خود برای دیدار با شاگردان کی روش را امروز (پنج شنبه) در زمین کمپ تیم های ملی برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از لغو دیدار تیم ملی ایران مقابل لیبی و هماهنگی برای دیدار شاگردان کی روش با تیم ملی سیرالئون، اعضای تیم ملی فوتبال این کشور برای برگزاری دیدار دوستانه با ملی پوشان کشورمان صبح امروز (پنج شنبه) وارد تهران شده و در هتل المپیک مستقر شدند.

شاگردان ابوبکر تس کامارا، عصر امروز و از ساعت 16 در زمین کمپ تیم های ملی به تمرین کردن پرداختند و قرار است فردا ( جمعه ) نیز در زمین اصلی ورزشگاه آزادی آخرین تمرین خود را برگزار کنند.

این تیم که در جدید‌ترین رنکینگ فیفا با یک پله سقوط در رده نود و هشتم قرار گرفته است، نخستین حریف تدارکاتی آفریقایی شاگردان کی روش پیش از آغاز جام جهانی 2018 محسوب می‌شود.

دیدار تیم‌های ملی ایران و سیرالئون ساعت 15:30 شنبه 26 اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

پس از پایان این دیدار، کی روش و کادرفنی تیم ملی یک روز بعد ( 27 اسفند ) اسامی منتخب بازیکنان لیگ و لژیونرها را برای 2 دیدار دوستانه مقابل تونس و الجزایر اعلام می کند و یوزهای ایرانی آماده برگزاری آن 2 دیدار تدارکاتی خواهند شد.

انتهای پیام/

تمرین تیم ملی فوتبال سیرالئون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.