مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار با سیرالئون یک بازی تدارکاتی خوب است که تجربه ملی‌پوشان لیگ برتری را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وریا غفوری درباره برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با سیرالئون اظهار داشت: امروز (پنج شنبه) اولین روز اردوی کوتاه مدت تمرینی ما برای دیدار با سیرالئون است. می‌خواهیم یک بازی خوب داشته باشیم و برای ۲بازی بعدی که قرار است در نوروز برگزار شود، به آمادگی برسیم.

او در مورد میزان آسیب دیدگی اش گفت: خداراشکر آسیب دیدگی ام جدی نبود و با ۲،۳ روز فیزیوتراپی و ریکاوری، خوب شد.

غفوری درباره اینکه آیا سیرالئون می تواند حریف تدارکاتی خوبی برای تیم ملی ایران پیش از حضور در جام جهانی باشد یا خیر، تصریح کرد: مراکش هم چنین بازی هایی انجام داده است. دیدار با سیرالئون یک بازی برای بازیکنان داخلی است تا با تجربه تر شوند و فرصت نشان دادن خود را به دست آورند. به نظرم در این بازه زمانی، دیدار با سیرالئون یک بازی خوب برای تیم ملی است که می تواند ما را برای دیدار مقابل تونس و الجزایر آماده کند.

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران درباره تاثیر تمرینات ریکاوری تیم ملی در آماده سازی بازیکنان گفت: تیم ملی بازی های زیادی انجام نمی دهد و اگر فیلم های تمرینات ریکاوری را دیده باشید، متوجه می شوید که تاثیر زیادی در آمادگی بازیکنان دارد. تمرینات خوبی در ساختمان پک انجام می دهیم که از لحاظ بدنی و ریکاوری به بازیکنان کمک می کند. در کنار کارهای بدنی در ساختمان پک حریفانمان را آنالیز می کنیم و با سبک بازی آنها آشنا می شویم. در کل تمرینات ریکاوری برای بازیکنان بسیار خوب و مثبت است.

غفوری در مورد رقابتش با رامین رضائیان برای قرار گرفتن در پست دفاع راست تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ بیان کرد: به این مسائل فکر نمی‌کنم بلکه تمرینات خودم را انجام می‌دهم. کارلوس کی‌روش تصمیم‌گیرنده نهایی است و بازیکن تنها باید با انجام تمرینات مناسب، خود را از لحاظ آمادگی به سطح خوبی برساند.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان درباره توصیه نوروزی اش به مردم ایران برای ورزش کردن در این ایام گفت: پیشاپیش سال نو را به مردم ایران تبریک می‌گویم و انشاالله سال خوبی داشته باشند. در ایام نوروز مهمانی ها زیاد است و مردم باید مراقب خودشان باشند. آنها باید در مصرف آجیل و غذا مراعات کنند. توصیه می کنم اگر وقت آزادی هم داشتند. ورزش کنند.

انتهای پیام/

اظهارات وریا غفوری درباره دیدار ایران و سیرالئون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار