سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصالحه ۷۵ درصدی پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره کلانتری‌ها در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از مصالحه ۷۵ درصدی پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره و مددکاری ناجا در کلانتری‌های استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردارسید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران از مراجعه ۲۷ هزارو ۱۱۶ نفر به دوایر مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری‌های استان و ۵ هزارو ۹۰۱ نفر به مرکز مشاوره آرامش استان در طول سال ۹۶ خبر داد.

وی گفت: مشاوره خانوادگی، روانشناختی، روانسنجی، مشاوره پیش ازازدواج، مشاوره فردی، مسائل روحی و روانی و سایر مسائل اجتماعی از مهمترین خدمات این مرکز به شمار می‌روند.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: ۷۵ درصد از پرونده‌های ارجاعی به دوایر مددکاری اجتماعی و مرکز مشاوره آرامش استان منجر به مصالحه شد که به ترتیب اختلافات خانوادگی، مسائل حقوقی و نزاع و درگیری از مهمترین موضوعات طرح شده در این مراجعات بوده است.

سردار میرفیضی آموزش خانواد‌ها و سایر اقشار اجتماعی را از مهمترین مولفه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی برشمرد و گفت: ۳۰۵ جلسه آموزشی امسال برای اقشار مختلف در مدارس، مساجد، کانون‌های فرهنگی و مساجد برگزار شد و ۳۲ هزارو ۶۵۴ نفر به صورت چهره به چهره از این آموزش‌ها بهره‌مند شده اند.

وی آموزش مهارت‌های زندگی شامل کنترل خشم، مهارت ارتباط موثر، مهارت جرات مندی و مهارت حل مسئله را از مهمترین موضوعات مطرح شده در این دوره‌های آموزشی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: ۲۱۰ جلسه آموزشی در قالب ارتقاء بهداشت روانی طی سال ۹۶ در سطح یگان‌های اجرایی برگزار شد.

انتهای پیام/آ

مصالحه پرونده‌های ارجاعی در مراکز مشاوره کلانتری‌ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.