سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

تاکید بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس درجامعه

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس درجامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی در یادواره بزرگ سردار شهید مهدی باکری با تاکید بر اینکه گرچه جنگی در کار نیست، ولی همه نیازمند فرهنگ دفاع مقدس هستیم گفت: این فرهنگ، دژی مستحکم است که به هیچ وجه قابل تسخیر نیست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر امام شهدا و شهدای بدر و خیبر، به ویژه سالار شهدای عملیات بدر، شهید مهدی باکری اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم مانع فراموشی فرهنگ دفاع مقدس شویم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید با این فرهنگ مانوس باشیم که در این صورت دشمنان توان مقابله با ایران را نخواهند داشت تصریح کرد: اگر با فرهنگ شهدایی مانند باکری مانوس باشیم، در جامعه فساد نخواهیم داشت و دیگر اشرافی گری در جامعه جایی ندارد و عدالت اجتماعی باید در جامعه حاکم باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان ما در صدد گرفتن این فرهنگ از ملت هستند که باید برای حفظ آن تلاش کنیم خاطر نشان کرد: شهید باکری از مردان استثنایی بود که به شدت معتقد به امام خمینی (ره) و ولایت فقیه بود، و وقتی قبل از عملیات بدر امام به رزمندگان پیام داد که «ما ایستاده ایم، شما هم بایستید»، آقا مهدی در میدان عمل ثابت کرد که ایستاده اند و جان خود را در این راه نثار کرد.

امام جمعه تبریز دفاع مقدس را یکی از مقوله‌هایی دانست که تمام جریانات سیاسی و جناح‌ها وحدت کلمه و اتحاد نظر دارند اضافه کرد: یکی از توصیه‌های شهید باکری و سایر شهدای دفاع مقدس، اطاعت از امام و ولایت بود و امروز هم وظیفه همه است که به وصایای شهدا عمل کرده و پیرو راه آن‌ها باشیم.

 

انتهای پیام/ش

ترویج فرهنگ دفاع مقدس درجامعه

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.