سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح خدمات نوروزی در جاده‌های استان مرکزی / استقرار ۲۴ ایستگاه پلیس در محل‌های اسکان مسافران و تفرجگاه‌ها

طرح خدمات نوروزی در جاده‌های استان مرکزی با رزمایش انتظامی و ترافیکی طرح نوروزی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛طرح خدمات نوروزی در جاده‌های استان مرکزی با برگزاری رزمایش انتظامی و ترافیکی طرح نوروزی ۱۳۹۷ با حضور دستگاه‌های خدمات رسان در ستاد فرماندهی انتظامی  این استان آغاز شد.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی دراین رزمایش گفت:: نیروی انتظامی استان با آمادگی ۱۰۰ درصدی و بهره‌گیری از تمام توان خود در تعطیلات نوروز از امروز تا ۱۵ فروردین سال ۹۷ در خدمت مردم است.

سردار عزیزی افزود: ۲۴ ایستگاه پلیس در محل‌های اسکان و اقامت مسافران و تفرجگاه‌ها مستقر می‌شوند تا امنیت این مناطق را برقرار کند.

کنترل راه‌های استان مرکزی با ۵۵ تیم محسوس و نا محسوس

سرهنگ کهریزی رئیس پلیس راه استان مرکزی هم گفت:: در تعطیلات نوروز ۵۵ تیم محسوس و نامحسوس پلیس بصورت شبانه روزی تمامی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان را پوشش می‌دهند.

سرهنگ کهریزی با اشاره به اینکه ۴۵ درصد تصادفات محور‌های سال گذشته به علت واژگونی رخ داده است، افزود: بیشترین علت تصادفات سال ۹۶ هم عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی هم گفت:: در زمینه نظارت کمیته بازرسی تشکیل شده که قیمت‌های اماکن اقامتی و پذیرایی و سایر مراکز فروش کالا کنترل و همچنین بازرسی از اماکن و مراکز خدمات‌رسان در راه‌های مواصلاتی انجام می‌شود.

طرح ویژه‌ی نوروزی دستگاه‌های خدمات رسان از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین در استان مرکزی اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.