سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امسال شهرضا میزبان 33 مسابقه ورزشی کشوری بود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضاگفت: امسال شهرضا میزبان 33 مسابقه ورزشی کشوری بود و در سال گذشته 214 و امسال 258 ورزشکار به مسابقات استانی اعزام شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی نقی انصاری  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرضا با اشاره به این‌که ورزش شهرضا در سال 95 رتبه دوم را در بین شهرستان‌های استان کسب کرد، اظهار کرد: امسال نسبت به سال گذشته در تمامی حوزه‌ها 20 درصد رشد داشته‌ایم.

وی با اشاره به افزایش 25 درصدی تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرضا نسبت به سال گذشته، افزود: ورزشکاران شهرضا از 6 هزار نفر به 7 هزار و 200 نفر افزایش یافته‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به این‌که سال گذشته بیش از 200 و امسال 450 مسابقه ورزشی در شهرستان شهرضا برگزار شد، گفت: سال گذشته شهرضا میزبان 40 مسابقه ورزشی و امسال 55 مسابقه میزبان بود که 20 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به این‌که سال گذشته شهرضا میزبان 11 مسابقه کشوری بود، بیان کرد: امسال شهرضا میزبان 33 مسابقه ورزشی کشوری بود و در سال گذشته 214 و امسال 258 ورزشکار به مسابقات استانی اعزام شدند.

انصاری با بیان این‌که در سال گذشته و امسال به ترتیب 138 و 146 ورزشکار از شهرضا به مسابقات کشوری اعزام شدند، تأکید کرد: برای اعزام یک تیم به مرکز استان باید هزینه بالایی صرف کرد.

وی با اشاره به این‌که هر چقدر در ورزش هزینه شود، سرمایه‌گذاری در جامعه است، اذعان داشت: امسال شهرضا برای نخستین بار  قهرمان مسابقات آسیایی درون سالن در رشته کشتی کوراش داشت که مدال برنز این مسابقات را کسب کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به این که سال گذشته 17 ورزشکار دعوت شده به تیم ملی داشته‌ایم، ابراز داشت: سال گذشته ورزشکاران شهرضا توانستند 720 و امسال 805 مدال استانی و کشوری کسب کنند.

وی با اشاره به این‌که در سال 95 و 96 به ترتیب 11 و 17 همایش پیاده‌روی در شهرضا برگزار شد، بیان داشت: امسال سه کلاس داوری و سه کلاس مربیگری در شهرضا برگزار شد.

انصاری با بیان این‌که فعالیت‌های ورزشی انجام شده نشان از پویایی ورزش شهرضا دارد، اضافه کرد: 10 هیأت شهرضا از 40 هیأت ورزشی جزو 30 هیأت برتر استان و کشور است.

وی با اشاره به این‌که شهرضا از نظر امکانات ورزشی جزو 3 شهرستان آخر و از نظر جمعیت ورزشی در رده هفتم استان قرار دارد، عنوان کرد: در سال 93 اعتبارات عمرانی شهرستان شهرضا در حوزه ورزش 150 میلیون تومان بود و امروز با حمایت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیش از 4 میلیارد تومان اعتبار عمرانی از ردیف‌های مختلف توانسته‌ایم جذب کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به ثبت چهار سازمان مردم نهاد ورزشی در شهرضا، گفت: در این راستا 4 سازمان مردم نهاد ورزشی دیگر در حال ثبت است که تا پایان سال سازمان‌های مردم نهاد ورزشی به 10 عدد افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به این‌که خانه جوان شهرضا به زودی با اعتبار 600 میلیون تومان کلنگ‌زنی و تا پایان سال 97 تکمیل می‌شود، افزود: خانه جوان یکی از مطالبات اصلی جوانان و سازمان‌های مردم نهاد جوان است.

انصاری با اشاره به هیأت فوتبال شهرضا، اظهار کرد: شهرضا رئیس هیأت فوتبالی می‌خواهد که بتواند اعتبار برای فوتبال شهرضا جذب کند، امسال استعفای محمدرضا رحمتی، رئیس هیأت فوتبال شهرضا همزمان با استعفای رئیس هیأت فوتبال استان شد که به دنبال آن برای ریاست این حوزه سه گزینه معرفی کردیم.

وی با بیان این‌که با بررسی استان در نهایت حمیدرضا بابایی به عنوان رئیس هیأت فوتبال شهرضا انتخاب شد، ادامه داد: از بابایی به عنوان یک افتخار ملی برای شهرضا انتظاراتی داشتیم که محقق نشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با بیان این‌که رئیس هیأت فوتبال باید به صورت شبانه‌روزی در شهرضا حضور داشته باشد، تأکید کرد: رئیس هیأت فوتبال شهرضا باید هیچ مسؤولیت دیگری در حوزه فوتبال نداشته باشد و تمام وقت در خدمت فوتبال شهرضا باشد و اگر وضعیت ریاست بر هیأت فوتبال ادامه داشته باشد، ناچار هستیم گزینه دیگری را برای این سمت معرفی کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.