سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر راه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به شرط خرید در بافت‌های فرسوده

عشایری گفت: متقاضیانی که در صندوق پس‌انداز یکم سپرده‌گذاری می‌کنند، می‌توانند تسهیلات با نرخ سود 6 درصد به شرط خرید در بافت‌های فرسوده دریافت کنند.

هوشنگ عشایری معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه بخش مسکن یکی از مهمترین حوزه‌های مطرح شده از سوی رئیس جمهور در دولت دوازدهم است، گفت: با توجه به تأکید رئیس جمهور جهت نوسازی بافت‌های فرسوده سعی کرده‌ایم در سال گذشته تمامی ابزارهای مالی و حقوقی برنامه بازآفرینی شهری را تدوین و مصوبه ‌آن را اخذ کنیم.

وی در ادامه افزود: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌هایی که در این حوزه در نظر گرفته‌ایم ارائه تسهیلات ارزان قیمت به خریداران و سازندگان این بافت‌ها بود.

عشایری با اشاره به اینکه یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های سازندگان نبود مشتری برای واحد‌های ساخته شده در بافت‌های فرسوده بود، گفت: دولت سعی کرد از طریق کاهش نرخ تسهیلات مسکن در بافت‌های فرسوده نگرانی این سازندگان را برطرف کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی، تأکید کرد: متقاضیانی که در سال 97 از طریق صندوق مسکن یکم سپرده‌گذاری می‌کنند، می‌توانند تسهیلاتی با نرخ سود 6 درصد به شرط خریداری واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده دریافت کنند.

وی گفت: نوسازی بافت‌های فرسوده یک پیچیدگی خاصی دارد که ما سعی کرده‌ایم با مطالعات دقیق بتوانیم به صورت محله‌ای تمامی بخش‌های محله‌های فرسوده را نوسازی کنیم.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.