سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش اطاله دادرسی‌ها با راه اندازی سامانه ثنا

اطاله دادرسی‌ها در مازندران با راه اندازی سامانه ثنا کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد جعفر سعیدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامسر در دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان رامسر ضمن تبریک پیشاپیش ایام نوروز گفت: سامانه ثنا و ارسال احضاریه‌ها و اخطاریه‌ها در پرونده‌های قضایی به صورت پیامکی و نرم افزاری باعث کاهش اطاله دادرسی‌ها شده است.

وی با بیان اینکه مدتی است سامانه ثبت ثنا در دادگستری رامسر انجام می‌شود، افزود: قانون گذاران پیش بینی کردند که مراجعان باید برای کار قضایی خود مشخصات خود را نام نویسی کنند تا برای پیگیری امور قضایی خود به صورت الکترونیکی از کم و کیف پرونده خود با خبر باشند.

سعیدی گفت: در سامانه ثنا احضاریه‌ها و اخطاریه‌ها به صورت پیامکی و نرم افزاری برای مخاطبان ارسال می‌شود و اجرای این امور باعث شده است بیش از ۸۵ درصد ابلاغ‌هایی که از سامانه ثنا ارسال می‌شود روند پیگیری پرونده‌ها را سریعتر کند.

دادستان عمومی و انقلاب رامسر با اشاره به اینکه سامانه ثنا اطاله دادرسی را کاهش داده است تاکید کرد: خدمت به مردم باید سرلوحه کار همه ما مسئولان باشد، زیرا مردم با خدمات ما احساس اعتماد و شادمانی می‌کنند.

وی گفت: با توجه به تعطیلی ادارات از مسئولان انتطار داریم در راستای امنیت نهاد‌ها و ادارات خود توجه ویژه را داشته باشند و با تجهیز ایمنی ادارات خودشان اجازه دستبرد و خطری را ندهند.

وی افزود: در ایام نوروز یکی از مباحث مهم و قابل بررسی موضوع بازار است که می‌طلبد مسئولان مربوطه در راستای نظارت و بازرسی از بازار همت ویژه‌ای را به کار ببرند.

دادستان عمومی و انقلاب رامسر گفت: با توجه به حضور حجم عظیم گردشگر در شهرستان تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با همکاری ادارات و نهاد‌های مربوطه معضلات اجتماعی و عمومی را کاهش دهیم و همه بتوانند نوروزی خوب را پشت سر بگذراند.

انتهای پیام/آ

راه اندازی سامانه ثنا برای کاهش اطاله دادرسی

برچسب ها: نوروز ، دادگستری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.