سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی از بانوان نمونه صنعت آب و برق مازندران

آیین قدردانی از بانوان نمونه صنعت آب و برق مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یخکشی مدیر عامل آب منطقه‌ ای مازندران در آیین قدردانی از بانوان نمونه صنعت آب و برق مازندران گفت: تکریم زن و مادر بخاطر جنسیت آن نیست بلکه به خاطر مسئولیت، تلاش، فعالیت و خدمات ارزنده‌ ای که در جامعه از سوی این قشر ارائه می‌ شود، است.

مدیر عامل آب منطقه‌ ای مازندران افزود: روز زن و مادر یک فرصت برای اندیشیدن، تامل و فکر در مورد زن و مقام شامخ آن‌ ها است.

یخکشی گفت: روز زن فرصتی است برای شناسایی ظرفیت‌ های زنان و فرصتی است برای ارائه توانمندی‌ هایی که زنان باید بروز و ظهور دهند.

وی افزود: برنامه‌ای که وزارت نیرو برای استفاده از ظرفیت و توانمندی آنان هدف گذاری نموده این است که بتواند ۳۰ درصد مشاغل مدیریتی را به زنان واگذار نماید.

مدیر عامل آب منطقه‌ای مازندران گفت: امسال سال کم آبی را در پیش داریم و برق نیز با محدودیت فراوانی برای تولید مواجه است زنان بخصوص زنان همکار باید مشارکت بیشتری داشته باشند.

جشن میلاد یاس نبوی با حضور ۶۰۰ نفر از بانوان شاغل صنعت آب و برق مازندران با برنامه‌ های ویژه فرهنگی و هنری در سالن شهید فروزان آب منطقه‌ای مازندران برگزار شد.

در پایان مراسم از بانوان نمونه شرکت‌ های صنعت آب و برق مازندران قدردانی شد.

انتهای پیام/ م

معرفی بانوان نمونه صنعت آب و برق مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.