سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۸۰ کانون فرهنگی در مساجد تربت جام

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام گفت::تعداد ۳۳۰ مسجد در شهرستان تربت جام فعال و ۸۰ کانون فرهنگی و هنری در حال فعالیت هستند.

نعمت اله فیاض در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت:: حدود ۲۵ سال پیش با تصویب شورای عالی فرهنگی، هئیت نظارت بر مساجد کشور تاسیس شد و در طی این سال‌ها شاهد ارتقاء فرهنگ دینی و هنری برای جمهوری اسلامی ایران بخصوص تربت جام هستیم.

وی افزود: مصوبه شورای عالی فرهنگی منجر به تشکیل کانون فرهنگی و حضور جوانان در مساجد شد و تعداد ۸۰ کانون فرهنگی و هنری با امکانات مردمی و اداره ارشاد اسلامی فعالیت می‌کند که این کانون‌ها توانسته در ابعاد مختلف آسیب‌های اجتماعی و بحران‌ها وارد عمل شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام با اشاره به اینکه ۵۱ کانون فرهنگی در مسجد روستا‌های تربت جام قرار دارد، گفت: با توجه به اینکه وجه مهم توسعه فرهنگی جامعه دسترسی آحاد مردم از دوردست‌ترین نقطه به فعالیت‌های فرهنگی است از این روز کانون‌های فرهنگی روستایی این اهداف را دنبال می‌کند.

فیاض افزود: ۲۹ کانون فرهنگی در شهر تربت جام با جوانان متعهد و شایسته در حال فعالیت هستند و امیدواریم همراه با مطالبه و تاکیدات رهبر انقلاب حرکت کرده و به وظیفه خود نسبت به مساجد و کانون فرهنگی مساجد عمل کنیم.

انتهای پیام //ز. ج.


گفتگو با رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تربت جام

برچسب ها: فرهنگی هنری ، مساجد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.