سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد;

برگزاری طرح نوروزی پلیس در استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از برگزاری طرح نوروزی پلیس با حضور بیش از 5 هزار نیروی انتظامی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح‌الامین قاسمی فرماندهی انتظامی استان سمنان در آیین آغاز طرح بهاره پلیس راه و راهور استان سمنان از برگزاری طرح نوروزی پلیس با حضور بیش از 5 هزار نیروی این نهاد انتظامی در استان سمنان خبر داد.

وی افزود : همه دستگاه‌های مسئول در این طرح‌های نوروزی بسیج شدند تا مردم ، مسافران و زوار امام رضا(ع) در ایام نوروز به‌سلامت از محورهای این استان عبور و از خدمات پیش‌بینی شده در استان بهره‌مند شوند.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : طرح بهاره پلیس راه و راهور نیز از امروز با حضور هلال‌احمر، اداره کل راه ، راهداری و نیروهای انتظامی استان آغاز می‌شود.

سردار قاسمی با بیان اینکه شعار امسال طرح بهاره "پرهیز از خطر، آرامش در سفر"است تصریح کرد : رویکرد پلیس در این ایام برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز، رسیدگی فوری به تصادفات احتمالی و تلاش در راستای کاهش تلفات جاده‌ای است.

افزایش 8 درصدی تصادفات درون‌شهری سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از افزایش 8درصدی تصادفات درون‌شهری سمنان خبر داد و گفت : تعداد تلفات در تصادفات درون‌شهری استان نیز 96درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه 66 درصد تصادفات امسال از نوع واژگونی بوده است افزود: مهمترین عامل در این تصادفات یکنواختی و کویری بودن محورهای استان و عدم استراحت و خستگی رانندگان است.

انتهای پیام / ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.