سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلاقیت های نخستین شهر خلاق کتاب کشور ادامه دارد

در مراسم محل دفتر انتشارات نگارستان اندیشه تهران از ۲ کتاب نویسنده مهابادی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ،در مراسمی با حضور احسان شریعتی (فرزند دکتر شریعتی) و دکتر حسین مصباحیان از نویسندگان و ادیبان ایران و شخص مترجم، در دفتر انتشارات نگارستان اندیشه تهران از کتاب‌های هژیر خالندی، نویسنده مهابادی رونمایی شد.

هژیر خالندی نویسنده مهابادی گفت: با قلم تحقیق در اندیشه‌های شریعتی کارم را شروع کردم و از آنجا که شخصیت کلامی شریعتی، زمین مناسب روییدن اندیشه هاست؛ کتاب‌های «فراسوی شریعتی» و «شریعتی، دیداری اینبار متفاوت» را به چاپ رساندم.

هژیر خالندی نویسنده مهابادی افزود: گیرایی، جذابیت کلامی و از همه مهمتر رویابین بودن شریعتی از دلایل محبوبیت او است و همین امر موجب شده که  در بین مشاهیر و مفاخر کرد هم جایگاه خاصی داشته باشد.

خالندی افزود:محبوبیت شریعتی در منطقه موکریان تا حدی بود که  شاعر و مترجم شهیر کورد، «ماموستا هژار» به ترجمه بخشی از آثار وی رغبت پیدا کرد.  

هشتم اسفند ۹۶ مهاباد در مراسم انتخاب پایتخت کتاب کشور، با توجه به تعداد نشریات، چاپ خانه ها، کتابخانه‌های عمومی و روستایی، خبرگزاری و تعداد فعالان حوزه کتاب به عنوان نخستین شهر خلاق کتاب ایران معرفی شد و این موفقیت دیگری از کتاب دوستان مهابادی در مسیر موفقیت‌های بیشتر عرصه کتاب است.

انتهای پیام/خ

رونمایی از 2 کتاب  نویسنده مهابادی در تهران

 

برچسب ها: اخبار علمی ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.