سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزش همگانی به مدارس رسید

اولین همایش دانش آموزی همیاران ورزش همگانی ایران با حضور نایب رییس بانوان فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ روحی، نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور در سخنانی در جمع دانش آموزان همیار ورزش همگانی با اشاره به اهمیت ورزش همگانی در سلامت و تعالی جامعه خطاب به همیاران ورزش همگانی گفت: شما اعضای جدید خانواده بزرگ ورزش همگانی کشور هستید و ما با همراهی شما می‌توانیم جامعه‌ای سلامت و شاداب تری داشته باشیم.

وی ادامه داد: کودکان و نوجوانان می‌توانند خانواده خود را ترغیب کنند تا به ورزش بپردازند و شما دانش آموزان می‌توانید با یاری یکدیگر جامعه‌ای پویاتر را برای آینده خود و همشهریانتان بسازید.

در ادامه این مراسم که با حضور احمد هاشمی، معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، داوود فتح آبادی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد، امیرعظیم صحت مند، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان، سیدحسین سیدعربی، نایب رئیس استان و رئیس شهرستان، مائده سعیدی، نایب رئیس بانوان این هیئت، پوران درهمی مدیر دبستان سما، و مسئولانی از این دبستان برگزار شد، دانش آموزان مقطع چهارم دبستان مدرسه حضرت سیدالشهدای یزد سوگندنامه همیار ورزش همگانی را قرائت و لوح خود را به عنوان همیار ورزش همگانی استان یزد دریافت کردند.

اولین همایش دانش آموزی همیاران ورزش همگانی کشور با حضور روحی نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش‌های همگانی ایران در یزد برگزار شد.

در این همایش، ۳۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر دبستان پسرانه سماء یزد که میزبان این همایش بودند لوح و نشان همیار ورزش همگانی دریافت کردند.

برگزاری برنامه‌های فرهنگی ورزشی و نیز تقدیر از برگزار کنندگان از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

انتهای پیام/ ی

دانش آموزان یزدی نشان همیار ورزش همگانی دریافت کردند

برچسب ها: مسکن ، مشاوران املاک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.