سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵ فروردین آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره عکس درنا

آخرین مهلت دریافت اثر از جشنواره عکس درنا ویژه دانش‌آموزان پایه یازدهم، ۱۵ فروردین ماه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جواد آرمان دبیر علمی جشنواره استانی عکس درنا با اشاره به آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره عکس درنا، گفت: این جشنواره ویژه دانش‌آموزان پایه یازدهم با موضوع محیط زیست و فرهنگ‌سازی برای حفاظت از آن است.

وی با بیان اینکه یک تا پانزدهم فروردین مهلت ارسال اثر به جشنواره است، گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای تمدید زمان جشنواره اعلام نشده، اما در صورت تمدید از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

آرمان ادامه داد: امسال کتاب «انسان و محیط زیست» در پایه یازدهم تدریس شد که تاثیری در معدل و کنکور دانش‌آموزان نداشت در واقع این جشنواره به انگیزه بیشتر برای مطالعه این کتاب کمک می‌کند.

وی بیان کرد: آموزش مفاهیم اصلی درباره محیط زیست و اصول عکاسی به روش‌های مختلف از جمله کانال تلگرامی جشنواره در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

وی درباره حضور دانش‌آموزان در مناطق تحت حفاظت محیط زیست نیز بیان کرد: با همکاری مراکز آموزشی و محیط زیست مساعدت‌های لازم برای عکاسی در این مناطق انجام می‌شود.

دبیر علمی جشنواره عکس درنا با اشاره به نحوه ارسال آثار و دریافت اطلاعات بیشتر درباره جشنواره تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار با ایمیل cranephotofestival@gmail.com و کانال تلگرامی http://t.me/cranephotofestival در ارتباط باشند.
انتهای پیام/ر

برگزاری جشنواره استانی عکس درنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.