سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاتمی: شرمنده هواداران تراکتور شدیم/ کار سختی برای صعود داریم

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: شرمنده هواداران شدیم که با حضورشان در ورزشگاه استقبال خوبی از این بازی کرده بودند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرزاد حاتمی، مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از تساوی تیمش مقابل الجزیره امارات بیان کرد: قبل از هر چیز شرمنده هواداران خوبمان شدیم که استقبال خوبی از این بازی کرده بودند، هدفمان کسب 3 امتیاز بود که متاسفانه نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

او افزود: اگر سه امتیاز بازی با الجزیره را کسب می کردیم، تکلیف صعود دست خودمان بود اما حالا با این تساوی،  با 2 برد متوالی هم باید منتظر اما و اگرها باشیم تا ببینیم از مرحله گروهی صعود می کنیم یا خیر.

حاتمی ادامه داد: در تک تک بازی‌ها مانند این مسابقه لایق باخت نبودیم و تنها یک توپ آمد و وارد دروازه ما شد و البته در دیگر دقایق روی دروازه حریف حمله کردیم اما نتوانستیم گل بزنیم. یک بازی دیگر مقابل الغرافه در خانه داریم و امیدوارم در بازی خانگی به پیروزی برسیم و مقابل الاهلی هم با اطمینان خاطر به میدان برویم. اگر 2 بازی را پیروزی شویم و شانس هم یاری‌مان کند، می‌توانیم صعود کنیم، هر چند کار سختی است.

انتهای پیام/

اظهارات حاتمی پس از دیدار با الجزیره

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.