تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از حدود ۲ سال موفق به گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم های تراکتورسازی تبریز و الجزیره امارات به مصاف هم رفتند و تقابل این 2 تیم با تساوی یک - یک به پایان رسید.

برای سرخ پوشان تبریزی، فرزاد حاتمی در دقیقه 77 گلزنی کرد و تک گل نماینده امارات هم توسط رومارینهو به ثمر رسید.

نکته جالب در خصوص این مسابقه، گلزنی تراکتورسازی پس از حدود 2 سال در آسیا بود. این تیم که در سال 2016 و در گروه C لیگ قهرمانان آسیا با 12 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله حذفی شد، در یک هشتم نهایی مقابل النصر 5 بر 4 شکست خورد و از گردونه مسابقات حذف شد.

آخرین گل این تیم را فرزاد حاتمی در دقیقه 73 مسابقه با النصر امارات ثمر رساند و حالا خودش پس از گذشت 658 روز بار دیگر برای تراکتور گلزنی کرد و نخستین گل این تیم در لیگ قهرمانان 2018 را به ثمر رساند. مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس در مسابقه برگشت دبل ( 2 بار پیاپی ) کرد اما نتوانست مانع حذف تیمش شود.

همچنین با توجه به تنش سیاسی ایران و عربستان، برگزاری دیدار نمایندگان این 2 کشور در زمین بی طرف، دیدار شاگردان ساغلام با الجزیره، نخستین دیدار این تیم در تبریز بود که به کسب یک امتیاز هم ختم گردید.

تراکتورسازی با این تساوی 2 امتیازی شد و در قعرجدول گروه A قرار گرفت. در جدول این گروه الاهلی عربستان با کسب 7 امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین است و تیم های الجزیره و الغرافه در رده های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/

حاتمی نخستین گل تراکتورسازان را به ثمر رساند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار