سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان خبر داد;

وجود ۲۴۸ گلزار شهدا در استان سمنان

مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان با بیان اینکه ۲۴۸ گلزار شهدا در این استان وجود دارد گفت : از این تعداد ۲۲۸ گلزار تکمیل‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام حسن فریدون مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان در دیدار با خانواده‌های شهدا در استانداری سمنان بابیان اینکه ۲۴۸ گلزار شهدا در استان سمنان وجود دارد گفت : از این تعداد ۲۲۸ گلزار تکمیل‌شده است و بهسازی ۱۹ گلزار دیگر در دستور کار قرار دارد.

وی بابیان اینکه به دنبال ترویج سیره شهدا در جامعه هستیم افزود: باید توجه کنیم که آزادی و امنیت خود را مدیون خون شهدا و لاله هایی هستیم که اکنون در خاک خفته اند لذا باید علاوه بر پاسداشت مقام شهدا خانواده‌های آن‌ها نیز مورد تکریم واقع شوند و دستگاه‌های اجرایی در تسهیل امور اداری جانبازان دوران جنگ و مادران و پدران سالمند که فرزند شهید دارند کوشا باشند.

مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان بابیان اینکه هم‌اکنون ۲۵۰ نفر از جانبازان زیر ۲۵ درصد از مستمری بهره‌مند هستند تصریح کرد: در بخش درمانی نیز خانواده‌های ایثارگران از هشت هزار و ۵۰۰ بیمه پایه و ۲۰ هزار و ۵۰۰ بیمه تکمیلی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام / ه

به دنبال ترویج سیره شهدا در جامعه هستیم

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.