سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۷ درصدی تصادفات فوتی در لرستان

رئیس پلیس راهور لرستان گفت: تصادفات فوتی در لرستان ۷ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سرهنگ منوچهر مرادی در همایش آماده باش همیاران پلیس خرم‌آباد که در دبستان حیات طیبه خدیجه کبری برگزار شد، گفت: مواردی از قبیل کیفیت خودروها، عدم توسعه زیرساخت‌ها و قانون گریزی بعضی از رانندگان سبب ایجاد سوانح رانندگی می‌شود.

وی با اشاره به رویکرد‌های لازم برای کاهش تصادفات افزود: خوشبختانه این رویکرد نتیجه گرفته و این در حالی است که قبلا تصادفات افزایش داشت، اما اکنون با تدابیر جدید روند کاهشی دارد.

رئیس پلیس راهور لرستان عنوان کرد: تا این لحظه تعداد فوتی‌های سوانح رانندگی در سال ۹۶، هفت درصد کاهش داشته است و کار‌های فرهنگی که در حال انجام است نتیجه مثبتی در این زمینه ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: آموزش و اطلاع‌رسانی از راهبرد‌های پلیس راهور است و برنامه داریم از خودرو محوری به سمت انسان محوری حرکت کنیم؛ همه باید خودمان را ملزم به رعایت قانون کنیم از طرفیکار‌کردن در بحث فرهنگ در حال پیگیری است و امروز ۳۷ هزار همیار پلیس داریم که به آن‌ها آموزش‌های لازم را ارائه داده‌ایم.

مرادی گفت: همیاران پلیس زمان مسافرت‌های نوروزی و تابستانه که همراه با والدین سفر می‌کنند، اگر راننده تخلف کرد ملزم به تذکر هستند از نظر علمی نیز والدین واکنش مثبتی به فرزندانشان دارند و اگر به گذشته نگاه داشته باشیم عملکرد همیاران پلیس خوب بوده است.

وی گفت: همیاران پلیس از امروز آماده باش هستند تا در سفر‌های نوروزی تذکرات لازم را به رانندگان متخلف بدهند و در کاهش تصادفات نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام/د

تصادفات فوتی در لرستان ۷ درصد کاهش یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.