سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار مشهد؛

نیرو‌های انتظامى در برقراری نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال حضوری فعال داشته باشند

معاون استاندارو فرماندار مشهد گفت: باید هوشیاری لازم برای کنترل وضعیت مردم در چهارشنبه سوری را داشته باشیم که به دلیل سهل انگاری مردم دچار مشکل نشوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نوروزیان در یازدهمین جلسه شوراى اداری مشهد افزود: نیرو‌های انتظامى باید در برقراری نظم و امنیت در مناطق مسکونى و شهری حضور فعال داشته باشند.


وی گفت: متولیان بازار ها، اتاق اصناف و سازمان صنعت و معدن و تجارت در بررسی شرایط موجود در تعطیلات نوروزی توجه لازم را داشته باشند و به بازرسی خای خود ادامه دهند.

فرماندار مشهد افزود: حمل نقل عمومى، پایگاه سلامت، امدادی و هلال احمر، جایگاه‌های سوخت پایس راه و راهبر سرویس دهی مناسب را داشته باشند تا مسافران با خاطره خوش تعطیلات را بگذرانند.

نوروزیان در ارتباط با زیر ساخت‌های دستگاهى دچار مشکل است افزود: شورای مدیریت بحران آمادگى لازم را داشته باشد که با برنامه و درست پیش برویم، چون مهنرین اصل تکریم و احترام مردم است.

فرماندار مشهد با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگى در ایام نوروز گفت: نباید از شبکه‌های مجازی غافل باشیم، چون دشمن منتظر است کوچکترین مشکلی پیش بیاید تا مسائل را به ضرر حاکمیت تمام کند.

وى همچنین افزود: به دلیل زائر پذیر بودن شهرمشهد مسئولان همه باید در ایام نوروز حضور فعال داشته باشند تا خدمات خوبی به مسافران داده شود.

انتهای پیام//ا. آ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.