سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی توجهی به نکات ایمنی در چهارشنبه سوری زیان بار است

فرمانده انتظامی دیلم گفت: بی توجهی به نکات ایمنی و سهل انگاری در برپایی آیین چهارشنبه سوری می‌تواند زیان‌های مالی و جانی سنگین و غیرقابل جبرانی دربرداشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ دوم رضا اسماعیلی روز سه شنبه گفت: چهارشنبه سوری یکی از جشن‌ها و رسم‌های دیرینه ایرانیان است و نباید این آیین به حوادث تلخ و ناگوار تبدیل شود.

وی اظهارکرد: چندسالی است که افرادی سودجو با اغفال و تشویق نوجوانان به اعمال و رفتار‌های ناهنجار در چهارشنبه آخرسال باعث بوجود آوردن حوادث خطرناک که به ازبین رفتن جان و مال شهروندان را در کشور بدنبال داشته شده اند.

فرمانده انتظامی دیلم گفت: ایمنی و پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری در بدو امر برای گروه سنی نوجوان ممکن است زیاد جالب نباشد، اما با کار‌های فرهنگی و آموزشی می‌توان آنان را از اعمال خطرآفرین نظیر استفاده از موادمحترقه خطرناک برحذر کرد.

وی اظهارکرد: نقش خانواده‌ها در آگاهی بخشی و ترغیب فرزندان خود به کار‌های شایسته در چهارشنبه سوری اثر گذار است.

اسماعیلی افزود: خانواده‌ها باید فرزندان خود را از آسیب‌های موادمحترقه آگاه کنند تا چهارشنبه آخرسال را بدون حادثه سپری و سال نو خود را با شادکامی آغاز کنند.

وی گفت: از مردم این شهرستان که قصد شرکت در آیین چهارشنبه سوری دارند انتظار می‌رود مراقب رفتار‌های نابهنجار و خطرناک اطرافیان خود باشند و درصورت لزوم با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/م

چهارشنبه سوری می‌تواند زیان‌های مالی و جانی داشته باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.