سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی دانشگاه تهران:

دانشگاه تهران، میراث فرهنگی کشور/ این دانشگاه 359 شهید به انقلاب تقدیم کرده است

سرسنگی گفت: دانشگاه تهران بخشی از میراث فرهنگی کشور و یکی از سنگرهای انقلابی‌ها در برابر کفر است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در مراسم تجلیل از خانواده شهدای دانشگاه تهران، گفت: دانشگاه تهران یکی از بزرگ ترین دانشگاه کشور است اما اگر از این دانشگاه فقط به عنوان یکی از مراکز علمی یاد کنیم، جفا کرده‌ایم.

وی ادامه داد: دانشگاه تهران بخشی از میراث فرهنگی کشور و یکی از سنگرهای ارزنده نیروهای مسلمان و انقلابی در برابر کفر بوده است. این دانشگاه قبل از انقلاب هم مرکز مبارزه با کفار بوده و در حال حاضر نقش بزرگی در سازندگی کشور دارد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران افزود: دانشگاه تهران یک مرکز بزرگ علمی و یکی از نشانه های انقلاب است.

وی بیان کرد: دانشگاه تهران 359 شهید اعم از 22 کارمند، 5هیئت علمی و مابقی دانشجو تقدیم این انقلاب کرده است. در این مراسم بنا داریم به مناسبت روز شهدا ودر آستانه سالروز فرمان تاریخی امام مبنی بر تاسیس بنیاد شهيد، تجلیل و تقدیر کنیم و به خانواده شهدای این دانشگاه نشاندهیم که همیشه به یاد این عزیزان هستیم.

سرسنگی گفت: معتقدیم پرداختن به وضوع شهدا از لحاظ فرهنگی باعث پیشروی ما در زندگی می‌شود، اگر نسل جوان با چالش روبرو است به دلیل  سردرگمی فرهنگی ما است.

وی افزود: در استانه 40 سالگی انقلاب هستیم و باید بیش از پیش یاد و خاطره این شهدا را زنده نگه داریم. در کشور مشکلات اقتصادی زیادی داریم اما هنوز ما اعتقادمان اجازه نداده که سست شویم

معاون فرهنگی دانشگاه تهران یادآورشد: این برنامه پیام روشنی برای نسل جوان است که باید یاد شهدا را زنده نگه دارد.

انتهای پیام/

مراسم تجلیل از خانواده شهدای دانشگاه تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.