سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال مهدیشهری ها از گردشگران نوروزی با ارائه کارت مسافر

در ایام نوروز به مسافران ورودی شهرستان مهدیشهر کارت تخفیف با عنوان کارت مسافر ارائه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، همایون جورابلو رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان مهدیشهر گفت : برای اولین بار در استان سمنان ، در ایام نوروز به مسافران ورودی شهرستان مهدیشهر کارت تخفیف با عنوان کارت مسافر ارائه می‌شود.

وی افزود : مسافران نوروزی با در دست داشتن کارت مسافر می‌توانند از تخفیف 10 درصدی هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم گردی، مغازه‌های سوغات و صنایع دستی و غیره برخوردار شوند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان مهدیشهر تصریح کرد : یکی دیگر از مزایای بهره‌مندی از این کارت، جریمه نشدن گردشگران تا حد ممکن توسط پلیس راهنمایی و رانندگی است.

جورابلو هدف از ارائه این کارت را افزایش بازدید و اقامت گردشگران در این شهرستان و ثبت خاطرات خوش برای مسافران نوروزی عنوان کرد.

گفتنی است ، شهرستان مهدیشهر در 16 کیلومتری شمال سمنان قرار دارد و این شهرستان به دلیل برخورداری از آب و هوای مناسب و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، مقصد سفر بسیاری از مسافران و گردشگران در ایام مختلف سال به ویژه ایام نوروز است.

شهمیرزاد، موزه عشایری ایل سنگسر، موزه سنگ و فسیل، غار دربند، بزرگترین باغ گردوی جهان، درخت گردوی کمان رستم ، شیر قلعه، جنگل رودبارک و پرور از جمله جاذبه های این شهرستان است.

فرش خودرنگ، شماره دوزی، مکنه، چنگوم، سرگیرا ،گلیج، گردو، آلو و 32 فرآورده لبنی از جمله صنایع دستی و سوغات شهرستان مهدیشهر است.

انتهای پیام / ه

ارائه کارت مسافر به مسافران ورودی شهرستان مهدیشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.