سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبی ماندگار برای خانواده هییت انجمن‌های ورزشی مازندران

دومین آیین تجلیل از برترین ها‌ی هییت انجمن‌های ورزشی مازندران در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عصر بیستمین روز اسفند ۹۶ اتفاقی برای هییت انجمن‌های ورزشی مازندران رقم خورد که در نوبه خود کم نظیر بود و سالن هلال احمر ساری میزبان ورزشکاران و مهمانان و مسئولان ورزشی از گلوگاه تا رامسر بود، میزبانی با شکوهی که تمام ۵۷۰ صندلی ظرفیت سالن پر شده بود و بسیاری از میهمانان مجبور به همراهی جمع به صورت ایستاده شدند.

در حالیکه عمده رشته‌های ورزشی بهانه جویی‌هایی برای عدم برگزاری آئین تجلیل از خود به سبب یکسال پر زحمت و خدمت دارند، اما هییت انجمن‌های ورزشی مازندران برای دومین دوره متوالی با شکوه زیاد و شوری وافر بر برگزار کننده مراسم تجلیل خود بود.
در این آئین که لحظه به لحظه آن تماشایی بود و برای این خانواده بزرگ به یادماندنی، از بهترین‌ها در آیتم‌های مختلف تشکر و قدردانی و هدایا و تندیسی هم تقدیم شد.

حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، عالیشان و منوچهری معاونان اداره ورزش، اعضای شورای شهر نکا، چندعضو شورای شهر شهرستان نور و بسیاری از چهره‌های ارزشی و ورزشی در کنار مهمانان و خانواده هییت انجمن‌های ورزشی بودند و دریافتند که این همان هییتی است که اهداف بزرگی را در سر می‌پروراند و برای تحقق این اهداف چه کسانی بی وقفه و بی منت در حال تلاش هستند.

تقدیر از روسای هییت‌های شهرستان‌های برتر، تقدیر از کمیته‌های برتر، چهره‌های برتر، قهرمانان ملی، داوران بین اللملی، مربیان شاخص و پیشکسوتان ورزش از برنامه‌های تقدیر مراسم دیشب بود.

تیم یاسر سلیم بهرامی رئیس جوان و موفق هییت انجمن‌های ورزشی استان مازندران که شامل همه یاوران صدیق در استان و مدیران و ورزشی و غیر ورزشی استان هستند مورد تمجید حسین زادگان قرار گرفتند و حسین زادگان در گفتگو با مهمانان حاضر در سالن از خرسند بودنش برای سپردن سکان هییت‌ها و اعتماد به نیرو‌ها و جوانی گفت که امروزه ثمره تلاش آن‌ها را با کسب عناوین و افتخارات برتر برای این مرز و بوم می‌بیند.

منوچهری هم از پای کار بودن و فراگیر شدن نام هییت انجمن‌های ورزشی مازندران گفت و به گفته وی هرجای استان مازندران که رفته است نام این هییت زبان زد و رییس این هییت هم در آن مکان ورزشی حاضر بوده است.
برنامه‌های جنبی نظیر طنز و ترانه هم گنجانده شد تا سه ساعت بکر و ناب برای اینکه در قاب خاطره جایی ثابت داشته باشد، رقم بخورد.

انتهای پیام/آ

برگزاری آیین تجلیل از خانواده هییت انجمن‌های ورزشی مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.