سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح فاضلاب در بابل

مدیر دفتر اجرایی طرح‌های جمع آوری و تصفیه فاضلاب آبفاشهری مازندران، از نصب ۶ هزار و ۷۶۵ انشعاب فاضلاب در شهر بابل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عبادی مدیر دفتر اجرایی طرح‌های جمع آوری و تصفیه فاضلاب آبفاشهری مازندران با بیان اینکه سرانه تولید فاضلاب در این شهر ۱۷۳ لیتر نفر روز است، گفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته تصفیه خانه فاضلاب بابل در ۴ مدل طراحی شده که در حال حاضر مدول اول آن با ظرفیت ۲۴۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز درحال فعالیت است.

وی با اشاره به فرایند تصفیه فاضلاب در این تصفیه خانه از طریق لجن فعال با هوادهی متعارف، افزود: در حال حاضر ۱۸۹ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی و ۴/۸ کیلومترخط انتقال در این شهر احداث شد.

مدیر دفتر اجرایی طرح‌های جمع آوری و تصفیه فاضلاب آبفاشهری مازندران گفت: در طرح مطالعاتی تصفیه خانه فاضلاب بابل در ۴ مدول، ۱۳ ایستگاه پمپاژ در نظر گرفته شد که درحال حاضر در مدول اول ۲ ایستگاه پمپاژ احداث و به بهره برداری رسید.

عبادی از نصب ۶ هزار و ۷۶۵ انشعاب فاضلاب در شهر بابل خبر داد و افزود: درحال حاضر ۶۳ هزار و ۸۰۰ نفر از این طرح بهره‌مند هستند.

شهرستان بابل از دیرباز یکی از شهر‌های پرجمعیت استان مازندران بوده است. به دلیل بالا بودن سطح آب‌های زیرزمینی و جنس خاک مطالعات اجرای طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب این شهر از سال ۶۸ آغاز و در سال ۷۴ عملیات اجرایی آن در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار برای جمعیت ۴۵۰ هزار نفر درسال مقصد شروع شد.

انتهای پیام/آ

نصب انشعاب فاضلاب در بابل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.