وی با اشاره به رکود حاکم بر بازار، افزود: شرکت های کوچک تولیدی ملزم به بروز کردن خود و طرح ریزی برنامه بلندمدت برای نیل به توسعه هستند.
این تولیدکننده صنعتی اذعان کرد: حمایت تولید و کالای ایرانی از سمت دولت و نهادهای عمومی،موضوع بی اهمیتی نیست اما تولیدی های کوچک باید بتوانند بازاریابی خوبی داشته باشند و به تقویت هرچه بیشتر بازار خود بپردازند.
حاج عباسقلی در پایان تاکید کرد:اکنون زمان آن رسیده است که تولید کننده های ما بدون اتکا به حمایت های دولتی،دست به زانو گرفته و خود برای نجات واحدهای تولیدیشان اقدامات موثری صورت دهند.
انتهای پیام/