سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از یک میلیون عدد انواع مواد محترقه در اردبیل

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از کشف بیش از یک میلیون عدد انواع مواد محترقه در استان اردبیل خبر داد.

سردار حسین عبدی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت:  تاکنون بیش از یک میلیون و 569 هزار و 596 عدد انواع  مواد محترقه در اردبیل کشف شده که در این زمینه با تلاش مجموعه قضائی 126 نفر دستگیر شده و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: در آستانه چهارشنبه آخر سال برنامه‌های نیروی انتظامی برای پیشگیری افزایش یافته است که انتظار می‌رود خانواده‌ها در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند تا شاهد حادثه دلخراشی نباشیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: با تلاش مجموعه نیروی انتظامی در روزهای گذشته 25 هزار عدد مواد محترقه از یک منزل مسکونی کشف شد و در این ارتباط افراد دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار عبدی از اجرای طرح نوروزی نیروی انتظامی خبر داد و گفت: این طرح امسال به طور ویژه اجرا می‌شود تا بتوانیم با اجرای این طرح گام بزرگی در کاهش تصادفات جاده‌ای برداریم.

وی تصریح کرد: سرقت در استان اردبیل نسبت به سال گذشته 4 درصد افزایش یافته که 9 درصد جرائم در استان نیز مربوط به همین مورد است و کشفیات مواد مخدر نیز نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از کاهش جرم قتل در استان خبر داد و اظهار کرد: هم‌اکنون این استان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود و با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته این امر همچنان تداوم می‌یابد.

سردار عبدی از ارجاع 56 هزار و 535 پرونده در واحدهای انتظامی استان خبر داد و افزود: این امر نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش یافته است.

وی گفت: 60 درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوره و مددکار نیروی انتظامی منجر به سازش شده که امسال 7 هزار و 736 پرونده امسال در این زمینه تشکیل شده بود.

انتهای پیام/ح

کاهش جرم قتل در استان اردبیل

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.