سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد جدی با متخلفان چهارشنبه سوری در مازندران

دادستان مرکز استان مازندران تاکید کرد: هرگونه اقدامی که موجب سلب آسایش و آرامش مردم و برهم زدن نظم و امنیت عمومی در چهارشنبه سوری شود به شدت برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید حسین یونسی عالمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با توجه به در پیش بودن سال نو درخصوص متخلفین چهارشنبه آخر سال گفت: همواره عده‌ای از افراد سودجو و فرصت طلب به بهانه برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال و با هدف منافع مادی خویش اقدام به تهیه، توزیع و خرید و فروش مواد منفجره، محترقه و مشتقات آن می‌کنند.

وی افزود: افرادی از اراذل و اوباش هم با سوء استفاده از فضای موجود، موجبات ایجاد رعب و وحشت و تخریب اماکن عمومی و اموال شخصی را فراهم می‌کنند و باعث تضییع حقوق شهروندان و آسیب‌های روحی به اطفال، سالخوردگان و بیماران می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت: با هرگونه اقدامی که موجب سلب آسایش و آرامش مردم و برهم زدن نظم و امنیت عمومی شود براساس قانون مجازات اسلامی و بند ۲ قانون تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و سایر مقررات موضوعه قاطعانه برخورد می‌شود.

حسینی عالمی افزود: ضابطین قضایی بویژه نیروی انتظامی مکلف اند درصورت مواجهه با مرتکبین اینگونه جرایم، آنان را شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به کلیه دادسرا‌های سراسر استان معرفی کنند.

وی گفت: پرونده‌های این افراد نیز در شعب ویژه بصورت فوق العاده و خارج از نوبت رسیدگی و برخورد قاطع قانونی صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: واحد‌های صنفی متخلّفی که مبادرت به نگهداری، و عرضه مواد محترقه و منفجره ممنوعه نمایند، ضمن معرفی متصدی آن به مقام قضایی، تا پایان تعطیلات نوروزی پلمپ می‌شود.

حسینی عالمی گفت: وسایل نقلیه موتوری اعم از خودرو و موتورسیکلت که ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت کنند، علاوه بر ارجاع پرونده به دادسرا‌ها، تا پایان تعطیلات نوروزی در توقیف خواهند ماند.

وی افزود: امید است شهروندان عزیز نیز ضمن پرهیز از هرگونه برنامه‌های همراه با آسیب‌های اخلاقی، جانی و مالی؛ هیجانات کاذب، آتش بازی‌های خطرناک؛ همراهی و همکاری لازم را با پلیس و سایر خدمتگزاران جامعه در تامین امنیت معمول و شکایات و موارد مخل نظم و آسایش عمومی را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی یا به دادسرا‌های سراسر استان گزارش کنند.

انتهای پیام/آ

با متخلفان چهارشنبه سوری در مازندران برخورد جدی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.