سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ستاد ساماندهی امور جوانان استان مطرح شد؛

ثبت بیش از 14 هزار ازدواج در استان همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: امسال در استان همدان 14 هزارو 367 نفر ازدواج کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار داشت: در این مدت همچنین 3 هزارو 325 نفر طلاق گرفتند.

وی در ادامه به پرداخت تسهیلات در حوزه جوانان اشاره و خاطرنشان کرد: امسال 31هزارو836 نفر تسهیلات به مبلغ 31 هزارو 184 میلیارد تومان پرداخت شده است.

منعم با اشاره به راه اندازی خانه های جوان در سطح استان و شهرستان یادآور شد: 80 سمن در استان همدان فعالیت دارند که از این میزان 35 سمن مربوط به شهرستان ها است.

وی افزود: حمایت از راه اندازی و طرح های سمن ها در دستور کار است که راه اندازی 19 سمن جدید در ملایر و همچنین انجام تفاهم نامه با صندوق جوانان و کارآفرینی از جمله این اقدامات است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به برگزاری کارگاه و دوره آموزشی علمی و کارآفرینی اجتماعی ویژه سمن ها اشاره کرد و یادآور شد: توجه به تقویت ورزش جوانان و ایجاد غرور در بین جوانان امری ضروری است.

منعم بیان داشت: 85 عنوان فراملی در 22 رشته ورزشی و 25 عنوان انفرادی و 70 مورد تیمی رهاورد تلاش یکساله این نهاد است.

وی با اشاره به جمعیت استان تصریح کرد: هم اکنون جمعیت استان یک میلیون و 738 نفر است که از این میزان 608 هزارو 531 نفر جوان هستند.

این مسئول ادامه داد: از این تعداد 305 هزار و 340 نفر دختر و 302هزارو 533 نفر پسر هستند.

انتهای پیام/ ص.ف

 افزایش واقعه ازدواج در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.