سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

بهزیستی نمی تواند مدیریت زندان سروش پس از تغییر کاربری را بر عهده بگیرد

معاون توسعه و پيشگيری بهزيستی استان تهران گفت: بهزیستی تنها می تواند مجوز تغییر کاربری زندان سروش به مرکز نگهداری از معتادان متجاهر را صادر کند.

محمدرضا اسدی معاون توسعه و پيشگيری بهزيستی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: زندان سروش متعلق به نیروی انتظامی است و بهزیستی استان تهران تنها برای صدور مجوز برای تغییر کاربری این مرکز به منظور نگهداری از معتادان متجاهر اعلام آمادگی کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: بهزیستی استان تهران نمی تواند مثل 2 مرکز اخوان و شفق مدیریت زندان سروش پس از تغییر کاربری را بر عهده بگیرد، زیرا امکانات مورد نیاز برای این امر را ندارد.

معاون توسعه و پيشگيری بهزيستی استان تهران با رد گفته برخی از مسئولان نیروی انتظامی مبنی بر واگذاری زندان سروش به بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: ما در راستای وظایف خود مبنی بر صدور مجوز مراکز ماده 16 تنها می توانیم برای این مرکز مجوز فعالیت صادر کنیم.

شمسی اضافه کرد: اینکه نیروی انتظامی بخواهد مدیریت زندان سروش پس از تغییر کاربری را به چه شخص یا ارگانی واگذار کند، به خود این نهاد مرتبط است.

وی یادآور شد: در صورت تغییر زندان سروش به مرکز نگهداری از معتادان متجاهر، این مرکز برای اداره خود به نیروی انسانی نیاز دارد که بهزیستی از پس تامین و استخدام نیروی مورد نیاز این مجموعه برنمی آید.

انتهای پیام/

اعلام آمادگی بهزیستی برای صدور مجوز پس از تغییر کاربری زندان سروش

برچسب ها: بهزیستی ، اعتیاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.